חדשות והודעות

שבוע טקסי הענקת תארים אקדמיים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון

בין התאריכים 4-6.9.23 יתקיימו במכון טקסי הענקת תארים לבוגרים


למעלה מ-1,000 בוגרי תואר ראשון ומוסמכי תואר שני יעלו בשבוע הבא על הבמה המרכזית ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, על מנת לקבל את התואר האקדמי הנכסף עליו עמלו במשך זמן רב. טקס הענקת התארים הינו יום חג למכון ואירוע השיא בחייהם של הסטודנטים מכלל הפקולטות, וכמובן, לבני המשפחה הגאים והמאושרים. הבוגרים המסיימים עברו תקופת לימודים מאתגרת במהלכה נאלצו להתמודד מגפת קורונה ששיבשה את הלימודים אשר בעקבותיה הפכו למקוונים.

 

שבוע טקסי הענקת תארים אקדמיים ב-HIT


"המכון גאה להעניק תארים לבוגרים ולמוסמכים שסיימו וכעת ביניהם לראשונה, מחזור ראשון של מוסמכי לתואר שני במדעי המחשב עם תזה וכולם סיימו לימודיהם בהצטיינות יתרה. באמצעות ארגז הכלים שרכשו במכון, ישתלבו הבוגרים בתעשיות השונות בארץ ובעולם בתפקידים בכירים שהעתיד מזמן להם." אומר נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב. "המכון גאה להיות 'האקדמיה של התעשייה' ולהכשיר את המהנדסים, המתכנתים, המעצבים ואנשי הטכנולוגיה של העתיד".


ביום שני 4.9 יוענקו תארים לבוגרי הפקולטה למדעים וביניהם בוגרי התואר הראשון ומוסמכי התואר השני (עם ובלי תזה) במדעי המחשב ובוגרי התואר הראשון במתמטיקה שימושית. 


בנוסף, ביום זה יוענקו תארים ל- 42 סטודנטים בינלאומיים מאוזבקיסטן, אזרבייג'ן ומרוסיה שזכו להתקבל לתוכנית הלימודים להשלמת תואר של HIT במדעי המחשב ובמתמטיקה שימושית. התכניות זו מהווה מרכיב בקשרים הבינלאומיים של המכון הכוללים שיתופי פעולה, חילופי סטודנטים ומחקרים משותפים במסגרת מערכת היחסים ההדוקה של  HITעם למעלה מ-130 מוסדות לימוד מ-35 מדינות.


ביום שלישי 5.9 יוענקו התארים לבוגרי המחזור הראשון של תכנית הלימודים החדשנים והחלוצית בתואר טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה(Bs.c). מדובר במחזור הראשון של התוכנית המהפכנית אשר מכשירה את בוגריה להשתלב בעולם המתקדם של טכנולוגיות בתחום הרפואה ומשמשת כמסלול קדם רפואה למעוניינים להמשיך למסלול ארבע שנתי לתואר ד"ר (.M.D).


ביום זה יוענקו גם תארים לבוגרי הפקולטות הנדסת חשמל ואלקטרוניקה והנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה בתוכניות התואר הראשון והשני (עם וללא תזה).


ביום רביעי 6.9 צפויים בוגרי ומוסמכי תואר הראשון והשני מהפקולטות לעיצוב וטכנולוגיות למידה לעלות על בימת הטקסים ולקבל את התואר הנכסף. כעדות לקשר ההדוק שהמכון מקיים עם בוגריו, ביום חמישי 7.9 יתקיים אירוע מיוחד במינו של בוגרים אשר ממלאים עמדות מפתח בתעשיית הייטק, השתלבו בתפקידים מובילים ומהווים נכס משמעותי לתעשייה.