חדשות והודעות

HIT וקניה פותחים ערוץ לשיתוף פעולה: המוניטין שלנו הולך לפנינו

שיתוף פעולה בטכנולוגיות רפואיות דיגיטליות ופרויקטים מיוחדים בנושא ניהול מערכות מים, הם רק חלק מהנושאים שנדונו במהלך הביקור הרשמי של סמואל נ. תויטה, שגריר הרפובליקה של קניה בישראל.

 

ביקור רשמי של שגריר הרפובליקה של קניה בישראל

ביקור רשמי של שגריר הרפובליקה של קניה בישראל


פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, פתח את הביקור והציג סקירה של HIT. הוא ציין את רשת שיתופי הפעולה ברחבי העולם, הכוללת גם חילופי סטודנטים וגם מחקר משותף.


המשלחת התרשמה מהיכולות האקדמיות של HIT, ובעיקר מתכניות הלימוד החדשניות כמו טכנולוגיות רפואיות דיגיטליות וטכנולוגיות למידה. "סטודנטים בינלאומיים רבים לומדים ב-HIT, באמצעות תוכניות מגוונות. אנו מזמינים את המוסדות האקדמיים ברפובליקה של קניה להצטרף אלינו לשיתוף פעולה", אמר פרופ' יעקובוב.


ד"ר רפאל ברכאן, סמנכ"ל חדשנות, יזמות ובינלאומיות, עדכן את השגריר והמשלחת שלו על שיתופי הפעולה הנרחבים של המחלקה לטכנולוגיות רפואיות דיגיטליות ב-HIT עם המרכזים הרפואיים המובילים בישראל, והתפקיד הייחודי שממלאת מחלקה זו בגישור הפער בין הרפואה ובינה מלאכותית. "הסטודנטים שלנו רוכשים מערך מיומנויות ייחודי, שאותו הם יפרסו לאחר סיום הלימודים כרופאים בעלי ידע טכנולוגי, או כאנליסטי ביג דאטה בריאות ורפואה".


"היום אנחנו כבר משתפים פעולה עם מוסדות ישראליים והיינו מעוניינים לפתוח ערוץ נוסף כזה עם HIT", אמר סמואל תויטה, שגריר הרפובליקה של קניה בישראל. הוא הוסיף כי במהלך ביקורו במרכז הרפואי שיבא, הוא התרשם מהציוד הרפואי המתקדם. ונאמר לו שחלק ממרכיבי המכשיר תוכננו וייצרו ע"י HIT. "זה אולי הביקור הראשון שלנו ב-HIT, אבל אנחנו מתכננים לעשות זאת שוב, וגם לשלוח הזמנה לביקור גומלין גם בארצנו".


במהלך הביקור סיירה המשלחת ברחבי הקמפוס ובשלושת הבניינים החדשים של מעונות הסטודנטים בהם אוכלסו כ-500 סטודנטים, כולל אלו מאירופה, מרכז אסיה והודו.


משתתפים בביקור: פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT; ד"ר רפאל ברכאן, סמנכ"ל חדשנות, יזמות ובינלאומיות, שמואל גולדברג מנכ"ל המכון; סמואל תויטה, שגריר הרפובליקה של קניה בישראל ומביטי קאונדה קיאנגנגה, יועץ - לענייני קונסול ומסחר.