חדשות והודעות

ביקור ראשון של מנהלות "קרן אבירם" ב HIT

 

מנהלות הקרן הפילנתרופית "קרן אבירם", גילי אבירם, נועה אבירם וליאור אטיאס, ביקרו היום ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, בהזמנת נשיא המכון, כדי לעמוד מקרוב על הפעילות האקדמית והמחקרית הנערכת בו וכדי לבחון דרכים לקידום משותף של נושאי אקלים, קיימות וחדשנות הנמצאים במרכז העשייה של הקרן.

 

צילום: טל קירשנבאום


את פני האורחות קיבלו פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא המכון, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון ומר מוטי משען, ראש מערך הנשיא ויועץ בכיר.


בדברי ברכתו, ציין פרופ' יעקובוב כי המכון הטכנולוגי רואה חשיבות רבה במחקר ובהוראה של נושאי אקלים, קיימות ואנרגיה ירוקה . "בהיותנו מוסד רב תחומי, יש לנו יתרון משמעותי בכך שהפעילות המחקרית נעשית בשילוב כוחות של חוקרים וסטודנטים מפקולטות שונות ובפרויקטים ייחודיים שנרקמים כתוצאה מכך.
אנו רוצים שכל סטודנט במכון ילמד קורס אחד במסגרת בית ספר ללימודים רב תחומיים בנושאי קיימות, אקלים, אנרגיה חלופית ועוד, כדי שניצור כאן תשתית מדעית ומודעות לחשיבות הנושא כולו. 
אני שמח על כך שהאג'נדה של "קרן אבירם" זהה לאג'נדה של HIT בכל מה שקשור לנושאי אקלים, סביבה וקיימות ומברך על כל שיתוף פעולה וקידום הדדי של הנושאים הללו".


במסגרת הביקור, נערך גם סיור בתערוכת הבוגרים של המחלקה לתקשורת חזותית והאורחות הביעו עניין רב בפרויקטים בעלי קשר לאיכות הסביבה וקיימות.

 

בתום הביקור הודתה גילי אבירם על המידע הרב שנמסר להן על פעילות המכון וציינה את התרשמותה מכך שהמכון מקושר לנושאים ולפרויקטים רבים. סוכם שהדברים ייבחנו על ידי הקרן מתוך מגמה למציאת הדרכים הנאותות לשיתוף פעולה בין "קרן אבירם" לבין המכון הטכנולוגי.

קרן אבירם הוקמה בשנת 2021 על ידי איש העסקים והיזם זיו אבירם וארבעת ילדיו: גילי, ניר, נועה וגל. הקרן היא המשך דרכה של אם המשפחה, עדית אבירם, שנפטרה ממחלת הסרטן בשנת 2015. פעילות הקרן משקפת את עולם הערכים של המשפחה–לקדם ערכים של קהילתיות, דאגה ומתן משאבים מקצועיים חינוכיים ופיננסיים לאנשים, מיזמים ופתרונות שבכוחם לשנות לטובה את מציאות חייהם של אזרחי ישראל והאזור.


הקרן חרטה על דגלה לרתום את הניסיון והכלים של העולם העסקי ולשלב טכנולוגיה ויזמות יחד עם עשיית הטוב במטרה להגשים רעיונות, פתרונות ומיזמים ולהוביל לשיפור איכות חייהם של החברה והסביבה בין השאר עוסקת הקרן בקידום מיזמים ובפרט מיזמים טכנולוגיים, וכן תמיכה במכוני מחקר מדעיים ורפואיים, סיוע בפיתוח דור החוקרים והחוקרות הבא ותרומה לבתי חולים שונים במטרה לקדם מחקר חדשני ולתרום לפיתוח המקצועיות, החדשנות והמצוינות בתחום.


מייסד הקרן, איש העסקים והיזם, זיו אבירם, קיבל בשנה שעברה תואר לשם כבוד מHIT.