חדשות והודעות

אנשי HIT בחזית


המרצים והסטודנטים של HIT מכון טכנולוגי חולון עולים על מדים


רבים מעובדי המכון והלומדים בו, גויסו בצו 8 או נותבו לחזית בצפון ובדרום על מנת לקחת חלק במה שנראה כמו אחת המלחמות הנוראיות בתולדות מדינת ישראל. 

 

הנה כמה מהלוחמים האמיצים שלנו במסר מיוחד אליכם:

 

שי בוזגלו, סטודנט שנה ג' בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה

"חבריי היקרים לספסל הלימודים, אנו צריכים לדעת לקום, להתאחד, להגן ולנצח את האויב שעמד עלינו. בע"ה ובכוח אחדותנו נצליח במשימה"

 

שי בוזגלו

שי בוזגלו

 


 

ינאי זגורי, מרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה

"מבטיחים לשמור עליכם ולעשות הכל כדי לייצר מציאות חדשה"

 

ינאי זגורי

ינאי זגורי

 


 

גל יצחקי, סטודנט שנה ד' בפקולטה להנדסה תעשייה וניהול

"לא ניתן לאף אחד להוריד לנו את המוטיבציה, הנחישות והרצון להגן על הבית. זה לא זמן לחפש אשמים, להמשיך את הפילוג שהיה בעם ישראל אלא להתאחד כולם ביחד, כל אחד ואחת שימצאו כיצד לתרום. עם ישראל חי!"

 

גל יצחקי

גל יצחקי

 


 

ד"ר משה ישראלי, מרצה בכיר במחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, משרת במילואים כקצין אג"ם במדור שבויים ונעדרים, ענף איתור נעדרים בחטיבת הנפגעים באכ"א

"מרגש ומעצים לראות את ההתגייסות המלאה של מילואימניקים מכל קבוצות החברה הישראלית למאמץ המשותף של צה"ל - להחזיר את החטופים הביתה ולהכריע את האויב"

 

 

ד"ר משה ישראלי

 


 

מוטי אלנקוה מרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה ומשמש כבקר אוויר בחיל האוויר

"תקופות חשוכות שכאלה תמיד נותנות פרספקטיבה על החיים ועוזרות לייצר סדרי עדיפויות מאוד ברורים, מה עושים, מה דוחים, איפה משקיעים מאמצים וכו'. נדמה, שלא צריך להתאמץ לראות איך עם ישראל היפה מתאחד בשעות אלו"

 

מוטי אלנקוה

מוטי אלנקוה

 


HIT מכון טכנולוגי חולון מצדיע לאנשיו אשר לוחמים בחזית ובעורף ובמקביל זוכר ומביע צער על הנופלים מקרב הסטודנטים והסטודנטיות. ליבנו עם משפחות הנרצחים, הנופלים והשבויים. יחד ננצח!