חדשות והודעות

סטודנטים למען תלמידים


HIT מכון טכנולוגי חולון מתגייס למען תלמידי העיר חולון בתמיכה בהוראה ובשיעורים פרטיים.

 

גימנסיה למדעים ואומנויות ע''ש חיים הרצוג בחולון

גימנסיה למדעים ואומנויות ע''ש חיים הרצוג בחולון. קרדיט תמונה: עיריית חולון


שנת הלימודים האקדמית שהייתה אמורה להיפתח בחודש שעבר נדחתה מספר פעמים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר שהובילו למלחמת"חרבות ברזל". רבים מהסטודנטיות והסטודנטים גויסו למילואים ונשלחו לחזית, וחלקם לוקחים חלק בפרויקטים התנדבותיים שונים במטרה לסייע לקהילה, שכל כך זקוקה לתמיכה הזו בתקופה הזאת.

 

אחד המיזמים המעניינים הוא של ד"ר איילת בוטמן, מרצה בכירה בבית הספר למדעי המחשב ב-HIT בשיתוף עם הגימנסיה למדעים ואומנויות ע"ש חיים הרצוג בחולון.  במסגרת שיתוף פעולה זה הסטודנטיות והסטודנטים מתנדביםבמערך ההוראה הבית ספרי. "לא חשבנו שיהיה כל כך הרבה מענה אבל עדיין שולחים לנו בקשות הצטרפות. זה מחמם את הלב" אומרת ד"ר בוטמן.

 

באמצעות סיוע של דקנט הסטודנטים, כ-30 סטודנטיות וסטודנטים למדעי המחשב, נרשמו לפעילות בבית הספר הרצוג, במהלכה הם מלווים את תלמידי כיתות י' עד יב' ומסייעים להם להתכונן לבגרויות. "אני מגיע לכאן לתת שיעורי עזר במתמטיקה ומדעי המחשב. אני מניח שלא משנה כמה המצב משפיע עלינו – המבוגרים, המצב לא פשוט אצל הילדים והרבה מהם זקוקים לתמיכה הזאת" כך אמר יהונתן דולב, סטודנט שנה א' למדעי המחשב.

 

זהו לא הפרויקט הראשון של בית הספר הרצוג בשיתוף HIT מכון טכנולוגי חולון. מערך המתנדבים של בית הספר קולט סטודנטיות וסטודנטים למשימות שונות. "במהלך השנה מערך המתנדבים מבוסס בעיקר על חיילים, שבתקופה זו אינם יכולים לקחת חלק בזה ולכן יש חשיבות עליונה לסטודנטים שמגיעים ועוזרים. אנחנו רוצים להרחיב את הפרויקט ובנוסף לסטודנטים למדעי המחשב, לגייס גם סטודנטים לעיצוב לטובת עזרה והכנה לקראת הבגרות בעיצוב" אומרת גורית דבר, סגנית המנהל ואחראית מערך המתנדבים בגימנסיה למדעים ואומנויות ע"ש חיים הרצוג, חולון.