חדשות והודעות

נציג האוניברסיטה הדיגיטלית בביקור ב-HIT

נשיא אוניברסיטת מאקרומדיה נפגש עם נציגי HIT מכון טכנולוגי חולון

 

מימין לשמאל: פרופ' אדוארד  יעקובוב ופרופ' קסטולוס קולו    


בביקור שאורגן על ידי המשרד הבינלאומי פגשו נציגי HIT מכון טכנולוגי חולון בראשותו של הנשיא, פרופ' אדוארד יעקובוב, יחד עם ד"ר נאווה שקד, ראש בית הספר לימודים רב תחומיים,  מלה ברסלבסקי, מנהלת הרשות למחקר חדשנות ובינלאומיות, אירה איבשין גואטה, אחראית תכניות ושיתופי פעולה בינלאומיים, וכן, אורן סימניאן, מרצה בקורס יזמות, אירח את פרופ' ד"ר קסטולוס קולו, נשיא אוניברסיטת מאקרומדיה למדעים שימושיים מגרמניה.


מאקרומדיה הינה רשת אקדמית בעלת 8 קמפוסים ב-8 ערים בגרמניה, וכן חלק מקבוצת החינוך הבינלאומית- Galileo Global Education המפעילה רשת של 45 בתי ספר ואוניברסיטאות עבור כ- 120,000 סטודנטים ב-85 קמפוסים ב-13 מדינות ברחבי העולם. האוניברסיטה הינה דיגיטלית ומשלבת את הלימודים באופן פרונטלי ובאופן מקוון.


פרופ' יעקובוב פתח את הביקור והציג את פעילות HIT מכון טכנולוגי חולון, הפקולטות והתכניות השונות, וכן, דיבר על הקשר ההדוק שהמכון מקיים עם התעשייה והקהילה. "אנחנו גאים להיות מה שאנחנו מכנים 'האקדמיה של התעשייה', עם מגוון שיתופי פעולה עם הבכירים במשק. הסטודנטים יוצאים מכאן אל החיים המקצועיים כאשר הם מצוידים בתיק עבודות איכותי", אמר פרופ' יעקובוב.


במהלך הביקור הציגה מלה את מבנה המכון ואת האפשרויות שקיימות לשתופי פעולה, והד"ר שקד את פעילות בית הספר ללימודים רב תחומיים ואת מרקם החיים הייחודי שבו.

"המולטידיסיפלינריות היא אבן יסוד של המוסד שלנו. כל סטודנט שלומד במכון עובר בשערי בית הספר, ובשיעורים תוכלו למצוא סטודנט לעיצוב לצד סטודנטית למדעי המחשב שעובדים ביחד עם סטודנט להנדסת חשמל" אמרה ד"ר שקד.


פרופ' קסטולוס הביע עניין במיזמים ופרויקטים רב תחומיים ואף ציין כי זהו אמנם הביקור הראשון שלו בישראל אבל וודאי לא האחרון. " לשני המוסדות שלנו יש הרבה מאד דמיון במבנה ה-DNA ואני סבור שיש כאן בסיס להמשך שיתופי פעולה ענפים" סיכם פרופ' קסטולוס.
HIT מכון טכנולוגי חולון גאה לקחת חלק בעשייה בינלאומית בהשתתפות מוסדות אקדמיים ומכוני מחקר שונים בעולם. המכון מקיים מערכת שיתופי פעולה עם כ- 130 מוסדות אקדמיים בכ-35 מדינות.