חדשות והודעות

טקסי הענקת תארים 2022


שלושה ימים של אירועים חגיגיים לבוגרות ובוגרי חמש הפקולטות של המכון הטכנולוגי חולון החלו היום.

טקס הענקת התארים - HIT מכון טכנולוגי חולון, ספטמבר 2022

צילום: אברהם אסקף


מאות בוגרות ובוגרים נרגשים ובני משפחותיהם הנרגשים לא פחות, גדשו את מדשאות הקמפוס של HIT ביום הראשון של טקסי הענקת התארים.


היום התקיים טקס הענקת תארים ראשון ושני ל-240 בוגרות ובוגרי הפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה ול-89 בוגרות ובוגרי הפקולטה לטכנולוגיות למידה.


את הפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה סיימו 230 בוגרות ובוגרי תואר ראשון ו-10 מוסמכות ומוסמכי תואר שני. ובפקולטה לטכנולוגיות למידה סיימו היום 72 בוגרות ובוגרי תואר ראשון ו-17 מוסמכות ומוסמכי תואר שני.


נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב אמר בדברי ברכתו כי היום בטקס יש שילוב מעולה של חגיגות הפקולטה הותיקה ביותר במכון והפקולטה הצעירה ביותר במכון. עוד ציין הנשיא את המספר הגבוה של סטודנטיות בקרב הבוגרות. עוד אמר הנשיא: "בנוסף לארגז הכלים המקצועי, הידע והניסיון שצברתם כאן בשנות לימודיכם, השתדלנו לדאוג שגם תהיו אזרחים טובים למדינת ישראל. אתם מצטרפים היום ליותר מ-17,000 בוגרים שלנו שמשמשים שגרירים שלנו בהיי טק, בתעשייה ובחברה."


יו"ר הועד המנהל, פרופ' אדיר פרידור בירך את המשתתפים ואמר: "במשך שלוש - ארבע שנים זרענו, השקינו והשקענו ואין כמו היום הזה שבו אנו ואתם בהתרגשות קוצרים את הפירות. נצלו את התואר להעשיר את סביבתכם הקרובה והרחבה ואני מאחל לכם שתתרמו את תרומתכם להפוך את עולמנו לטוב יותר".


סגן יו"ר אגודת הסטודנטים אורי ירמיה, סטודנט שנה ג' בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול, בירך את הבוגרים ושיבח אותם על כך שצלחו תקופת לימודים לא פשוטה במהלך מגפת הקורונה".


בשם הבוגרות והבוגרים נאמה טל זייגרמן, בוגרת בהצטיינות יתרה של הפקולטה לטכנולוגיות למידה, שאמרה בין היתר: "אני שמחה להיות חלק ממערך הלמידה הדיגיטלית עבור אלפי תלמידים. העולם שלנו מתקדם, מתעצב ומתחדש מיום ליום. אני גאה שכולנו חלק מהעיצוב שלו עבור הדורות הבאים. לצידי, חברים ובוגרים רבים שעוסקים בתפקידים מגוונים ומשמעותיים בעולם התעסוקה. בפיתוח למידה, בתחום התכנות, בעיצוב גרפי או חווית משתמש, ותחומים אחרים. וגם זה, מייצג את התואר הייחודי שלנו, את ההיכרות עם עולמות שונים ומגוונים, והזכות ללמוד מיומנויות שישמשו אותנו בכל דרך שנבחר בחיינו".


לאחר הטקס המרכזי נערכו טקסי המשנה הפקולטטיים בהם חולקו תעודות לבוגרות ולבוגרים.


את הטקס הנחתה סמנכ"לית המינהל האקדמי יפעת רוזנטל כהן והוא לווה בהופעה מוזיקלית.

צילום: אברהם אסקף



פורסם: 19/09/2022