חדשות והודעות

לעמוד כדי לספר

 
עמידה מול קהל, ובעיקר מול קהל משקיעים בין אם כדי לספר סיפור אישי או לתאר פרויקט, היא מיומנות נחוצה מאוד בעולם העסקי.

 

הזמנה מעוצבת


מרכז היזמות FUTURE ב- HIT מכון טכנולוגי חולון ובית הספר ללימודים רב תחומיים חברו יחד ויזמו תחרות, ייעודית שמטרתה להזמין סטודנטים וסטודנטיות להציג מול קהל את הפרויקטים שעליהם עבדו במסגרת הלימודים (או במסגרת אחרת). במטרה להראות יכולות של העברת מסרים מקצועית וממוקדת שעומדת בסטנדרטים של העולם העסקי.


הצגה מול קהל חי ופאנל שופטים היא חוויה רבת ערך שיכולה לעזור לסטודנטים לבנות ביטחון עצמי וכישורי תקשורת. היא גם מספקת ניסיון בעולם האמיתי בהצגה ומכירת הרעיונות שלהם, נסיון שיסייע להם בעתיד, בראיונות עבודה ובמצגות עסקיות.
בנוסף, תחרות פיץ' מול קהל מאפשרת חשיפה רחבה לרעיונות של הסטודנטים מה שיכול להוביל להזדמנויות חדשות.


משתתפי התחרות מלווים בתמיכה מקצועית של צוות FUTURE כולל הדרכות ממוקדות בנושא בניית מצגות ועמידה מול קהל.

 

"המיומנות לעמוד ולדבר מול קהל היא שריר שצריך לאמן ובדיוק בשל כך קיימנו את התחרות", אומרת טלי מלאך בנאים מייסדת וראש מרכז היזמות FUTURE. "הצגת פרויקט (פיץ') מנצח מול משקיעים יכולה לעתים קרובות להכריע גורל של פרויקט ולכן אין להמעיט בערכה".

בתחרות ניתן היה להציג כל פרויקט שנולד בקורס כלשהו במכון או במסגרת עצמאית ובלבד שיענה על צורך או יספק פיתרון לבעיה בעולם האמיתי. 


שבעה סטודנטים וסטודנטיות נבחרו לאחר מיון והציגו את הפרויקטים שלהם, במשך 4 דקות בלבד, מול קהל חי ופאנל שופטים שהיה מורכב מאנשי סגל מ- HIT ומומחים מבחוץ. 
התחרות עסקה ביכולת העברת מסרים ותוכן, שימוש בעקרונות סטוריטלינג ועמידה מול קהל ולא התמקדה באיכות או בתוכן המוצר או הפרויקט המוצג.

 

במסגרת מפגשי ההכנה לבניית הפיץ' עברו הסטודנטים מפגשי הכנה לקראת התחרות שכללו סדנת הכנה דיגיטלית, מפגש הכנה ומשוב אישי וכמו כן קורס דיגיטלי ייעודי בשם "אומנות הפרזנטציה המנצחת" שכלל תשעה מודולים דיגיטליים ובהם כלים וטכניקות מקצועיות לבניית מצגת מנצחת. 

 

שירה צינגלאוב מהפקולטה לעיצוב, זוכה במקום הראשון על הצגת תכנון חווית שירות כללית המכינה ילדים לבדיקת MRI.

 

הסטודנטים שנבחרו להציג את הפרויקטים שלהם:

עידו תדמור מהפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הציג שירות של מלצר דיגיטלי למסעדות.

דנה גבור מהמחלקה לטכנולוגיות דיגטליות ברפואה, הציגה פיתרון להרגעה וייעול זמנים בכל מה שקשור למפגשים עם רופאי ילדים.

ירדן טסה מבית הספר ללימודי תעודה, הציגה אפליקציית קטלוג המאגדת מידע אודות שדה האמנות הישראלי העכשווי.

מילנה ליחטריוב מהפקולטה לעיצוב, הציגה משחק לגירוי חושי עבור חולי אלצהיימר.

סטס שוסבייב מבית הספר למדעי המחשב, הציג ארנק דיגיטלי לניהול הנסות מהפלטפורמות השונות.

תומר פורטל מהפקולטה למדעים הציג את כפפות Handspace – כל מכשיר בכף ידך.

שירה צינגלאוב מהפקולטה לעיצוב, הציגה תכנון חווית שירות כללית המכינה ילדים לבדיקת MRI.

 

הצגת הפרויקט הזה הקנתה לשירה צינגלאוב את המקום הראשון בתחרות ואת רוב קולות השופטים, כמו גם את הפרס הגדול בסך 2500 ₪. השופטים ציינו כי הצגת הפרויקט שלה הייתה מדויקת, זורמת והצליחה להעביר במדויק את מטרתו.

 

מרכז היזמות והחדשנות FUTURE מציע לסטודנטים מגוון קורסים הפותחים אשנב אל עולמות החדשנות הטכנולוגית והיזמות העסקית, תחומים קריטיים לפיתוח יצירתי במאה ה-21. בעולמנו המשתנה בקצב הולך וגובר, כמו כן מוצעת תוכנית האצה אקסלרטור, המיועדת לסטודנטים, בוגרים, ונשות ואנשי סגל הכוללת מסלול ליווי אישי, מותאם לצרכי המיזם והצוות, הרצאות מקצועיות וליווי של מומחים מהתעשייה. בכל מחזור נבחרים יזמים.יות וצוותים הנהנים מקיצור דרך משמעותי, וזאת בתנאי שיציעו קונספט יישומי בעל פוטנציאל להצגת הוכחת התכנות ראשונית בטווח הזמן של התכנית, אשר גם מאפשרת ליזמים שהמיזם שלהם עומד בתנאיה לקבל מימון ראשוני לצורך קידומו.