חדשות והודעות

ביקור זיו אבירם ב-HIT

כחצי שנה לאחר שהוענק לו תאר לשם כבוד מטעם HIT מגיע יזם הייטק ומייסד שותף במובילאיי לביקור במכון

 

בתמונה מימין לשמאל: שמואל גולדברג, מנכ"ל HIT, יעל אבני, ראש מעבדת MADE, זיו אבירם, נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב, מר מוטי משען, ראש מערך הנשיא

 

ביום א' 18/06/2023 הגיע זיו אבירם לביקור ב-HIT מכון טכנולוגי חולון. את פניו של אבירם קיבלו נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל HIT, שמואל גולדברג ומר מוטי משען, ראש מערך הנשיא ויועץ בכיר. בפתח הביקור הציג פרופ' יעקובוב סקירה על הנעשה במכון מבחינת הפקולטות, תכניות הלימוד, ובכללן תוכניות הלימוד עם תזה, רמת הסגל הבכיר, תוך שימת דגש על תכניותיו בתחום הקיימות.


בינואר האחרון, במסגרת טקס מרשים אשר התקיים במרכז פרס לשלום, העניק HIT מכון טכנולוגי חולון תואר לשם כבוד למר זיו אבירם על מאמציו ועשייתו כ"מחולל שינוי בענף ההייטק" שהוביל מהפכות טכנולוגיות הנשענות על פלטפורמות חלוציות של בינה מלאכותית, הנמצאות בחזית המדע ומונעות על ידי מחויבות עמוקה לשרת את האנושות. 


במסגרת הביקור פרס זיו אבירם את חזונו ועשייתו לגבי הצורך החיוני בטיפול בבעיית האקלים המאיימת על האנושות ולאחר מכן, הנוכחים שוחחו על שיתוף פעולה אפשרי של המכון עם קרן אבירם בתחום.


זיו אבירם, מייסד שותף של חברת Mobileye, שימש כנשיא ומנכ״ל החברה מיום הקמתה ועד למכירתה לחברת אינטל, מייסד שותף של חברת OrCam, ויחד עם ילדיו מייסד קרן אבירם אשר משקפת את ערכי המשפחה ומקדמת מיזמים חברתיים לטובת האנושות. בשנת 2021 השיקה הקרן את "Aviram Awards", תחרות לרעיונות ומיזמים ברחבי ישראל והמזרח התיכון שחרטו על דגלם תרומה לאנושות באמצעות טכנולוגיה וחדשנות. 


כחלק מסדר היום והפעילות העסקית שלו, רואה זיו אבירם את חשיבות תעשיית ההייטק הישראלית מייעץ, מלווה ומשקיע בעשרות חברות סטרטאפ בתחומי הרפואה, התחבורה, הבינה המלאכותית ועוד, כשהקריטריון המוביל אותו בבחירת ההשקעה, הוא התרומה לאנושות של אותו פיתוח.


במסגרת הביקור הקצר, ביקר זיו אבירם במעבדת LIVING LAB- מעבדת מחקר וחדשנות בדמות דירה חכמה עתירת אמצעי ניטור - אשר מיועדת לטיפול בבני הגיל השלישי ובה נבחנות שאלות מחקר קליניות בעלות אספקט טכנולוגי יישומי מובהק ובמעבדת MADE -מעבדה רב תחומית העוסקת בפיתוח ועיצוב טכנולוגיה לאנשים עם צרכים מיוחדים.


מר אבירם הביע התרשמות עמוקה מן הנעשה במכון וסוכם על המשך הקשר לגיבוש ערוצים לשיתוף פעולה.