חדשות והודעות

טקס הענקת תעודות הצטיינות


 
169 סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים קיבלו  תעודות הוקרה מנשיא המכון. טקס הענקת תעודות הצטיינות לסטודנטים, מצטייני נשיא ומצטייני דקאן נערך במכון בנוכחות הסגל האקדמי הבכיר, הסטודנטים ובני משפחותיהם. 

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT. צילום: טל קירשנבאום

 

169 סטודנטים זכו בתעודות הצטיינות, מתוכם 34  מצטייני נשיא  ו-135 מצטייני דקאן, בזכות הישגים יוצאי דופן בלימודיהם בשנה"ל תשע"ח.בדברי הברכה שלו אמר נשיא המכון, פרופסור אדוארד יעקובוב כי השאיפה למצוינות כמו גם טיפוח סטודנטים בעלי הישגים גבוהים, הינה אחד היעדים האסטרטגיים של המכון,שנחשב למוביל דרך במצוינות בכל התחומים. 


"אתם מצטיינים בלימודים, אבל גם מצטיינים בחברה ובמקומות העבודה שלכם ואתם משדרים לסביבה שלכם עד כמה חשוב להצטיין. אתם מייצגים את כל הפיספס של החברה הישראלית ואנו גאים בכם. זה אחד מימי החג החשובים של המכון ותוצאה ישירה של השקעה של ימים חודשים ושעות, על מנת להגיע לרמה הגבוהה שאליה הגעתם. כל אחד מכם הוא גאווה גדולה למכון. אתם  הם אלה שתובילו את החברה הישראלית ואת התעשייה שלנו. בשנת היובל למכון אנו שמחים לשמוע מכם שעשיתם בחירה נכונה לבוא ללמוד כאן".

 


מימין: טל אביגד, ד"ר יוליה עינב, פרופ' אדוארד יעקובוב, פרופ' יוסף בן עזרא, ד"ר עמוס בר-דע בטקס הענקת התעודות. צילום: טל קירשנבאום 


ד"ר יוליה עינב, דיקאנית הסטודנטים אמרה כי מצוינות היא לא פעולה אלא הרגל. "הצטיינות והגעה להישגים הם דברים מעוררי השראה ודווקא בתקופות מורכבות ידוע שאדם מגלה את הכוחות הטמונים בו. חשוב ללכת בעקבות החלום ולדבוק בו. עבורנו אין מחמאה גדולה יותר מלראות את מספר הסטודנטים המצטיינים העולה משנה לשנה".

 

 


פרופ' אדוארד יעקובו עם הסטודנטים מצטייני הנשיא. צילום: טל קירשנבאום

 

הילה מטלון, מהמחלקה למדעי המחשב, אשר ברכה בשם הסטודנטים המצטיינים, אמרה כי מצוינות בעיניה היא דרך חיים, השקעה, משמעת ורצון לעשות הטוב ביותר.


"מצוינות היא גם אחת התכונות החשובות, המקדמות אותנו כחברה וכמדינה, והמצוינות הישראלית, כפי שאתם יודעים, הינה מושא להערכה רבה בעולם, ובפרט בתחום ההייטק. מי יודע.. אולי מכאן יצמח הסטארטאפ המצליח הבא?" 

 

צילום: טל קירשנבאום


טל אביגד, סגן יו"ר אגודת הסטודנטים בירך בשם האגודה, "אומרים שחתירה למצוינות זה לא רק ציון אלא דרך חיים ושאותם מצטיינים של היום כנראה יהיו המצטיינים של המחר. היכולת להבין שגם כישלון הוא מדרגה בדרך להצלחה ואיך אפשר בלי הקלישאה הידועה 'מה שלא הורג מחשל'.
בשמי ובשם האגודה שעומדת ותמשיך לעמוד מאחוריכם -  אנו מאחלים לכם להיות מסוגלים להביא את הסביבה שלכם למצויינות כמו זו שהפגנתם בדרך לכאן."

 

לטקס קדם מפגש מרגש של פרופ' יעקובוב עם קבוצת מצטייני הנשיא, אשר שיתפו בסיפורי ההצלחה שלהם.

 

לצפיה בתמונות מהאירוע>>>
 

פורסם: 4.4.2019