חדשות והודעות

"עושות עצמאות"


וובינר "עושות עצמאות", שנערך בחסות נשיא המדינה מר יצחק (בוז'י) הרצוג, התקיים לרגל יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל, בהשתתפות כ-400 חוקרות מתשע אוניברסיטאות ו-17 מכללות בארץ.

 

הזמנה מעוצבת לכנס


באירוע המקוון הוצגו טעימות של מחקר שנערך על ידי חוקרות באקדמיה, ובו הודגשה התרומה האדירה של החוקרות לפיתוח המחקר המדעי בישראל.


את HIT ייצגו באירוע, ד"ר מיכל בלברג , מרצה בכירה מהפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה ועו"ד אורנה קופלוביץ, יועצת נשיא HIT להוגנות מגדרית.


הרצאת של ד"ר מיכל בלברג עסקה בתחום המחקר שלה בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, בנושא טכנולוגיות אופטיות לניטור המח. 


עו"ד אורנה קופלוביץ, יועצת הנשיא להוגנות מגדרית, שניהלה בכנס את המושב המדעי שעסק במחקרי משפט, מציינת, כי אירוע "עושות עצמאות", הוא ביטוי לשיתוף פעולה רחב היקף של כל הגופים העוסקים בקידום נשים באקדמיה באוניברסיטאות ובמכללות. "אנחנו פועלות במועצה לקידום נשים שבמשרד המדע ובפורום היועצות להוגנות מגדרית, לקידום חוקרות ויוצרות ישראליות ולייצוג שלהן בכנסים. HIT מקדם עשיה משמעותית בנושא ובהחלט יש לנו במה להתגאות", סיכמה עו"ד קופלוביץ.


במכון מתקיימות לפחות שלוש תוכניות מנהיגות לסטודנטיות שמטרתן לקדם מנהיגות נשים בתעשייה ובאקדמיה בתחומי הטכנולוגיה וכן תוכנית לעידוד לימודי מחשבים בקרב תלמידות בתי ספר יסודיים בהדרכת מנטוריות -סטודנטיות.

 

להקלטת האירוע