חדשות והודעות

"השמיים הם אפילו לא הגבול"


בוגרות ובוגרי התואר הראשון, מוסמכות ומוסמכי התואר השני בעיצוב וטכנולוגיות למידה באירוע סיום מרגש במיוחד

 

הבוגרות, הבוגרים, המוסמכות והמוסמכים של הפקולטה לטכנולוגיות למידה. קרדיט צילום: אסקף

הבוגרות, הבוגרים, המוסמכות והמוסמכים של הפקולטה לטכנולוגיות למידה. קרדיט צילום: אסקף


165 בוגרי התואר הראשון בעיצוב, 68 בוגרי התואר הראשון בטכנולוגיות למידה, 13 מוסמכי התואר השני בעיצוב ו-33 מוסמכי התואר השני בטכנולוגיות למידה עלו היום לבמה המרכזית ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, על מנת לקבל את התואר שעבורו עבדו כה קשה.


"חג שמח לבוגרות ולבוגרים שלנו. אומרים שהזורעים בדמעה, ברינה יקוצרו. היום אתם קוצרים בשמחה את פירות ההצלחה שלכם" אמר פרופ' אדיר פרידור, יו"ר הועד המנהל.


"ברכות לבוגרות ולבוגרים ולבני משפחותיהם אשר הופכים היום לשליחים של המכון בכל מקום שבו יהיו ובמה שלא יעשו" אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון.


"מוסמכות ומוסמכים, בוגרות ובוגרים, כמאמר הסלוגן, HIT הוא האקדמיה של התעשייה. אנו יוצרים כאן חדשנות שאין לה אח ורע ואני משוכנע שנראה את כולכם בתפקידי מפתח בתעשייה" אמר ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא HIT לחדשנות, יזמות ובינלאומיות.


תוכנית הלימודים בפקולטה לעיצוב מעניקה לסטודנטיות ולסטודנטים תמונה רחבה של עולם העיצוב והתחומים הנושקים לו, תוך שילוב מאוזן של ידע תיאורטי וניסיון מעשי. כל סטודנט נידרש להתמודד עם אתגרים רבים ומגוון פרויקטים כשבכל אחד ואחד מהם עליו להבין את האובייקט, החלל והמסר התקשורתי, להגדיר את האתגר העיצובי, לייצר קונספציה ראשונית, לבחון ולבחור תהליכי פיתוח מתאימים ולהעריך את כל מרקם הקשרים האפשריים בין הצרכן לתוצר הסופי. הלימודים בפקולטה נלמדים בשלוש מחלקות: עיצוב תעשייתי, עיצוב תקשורת חזותית ועיצוב פנים.


"לפני 4 שנים התחלתם את לימודי העיצוב שלכם כאשר אתם ניצבים בפני אתגר חדש. היום אתם עומדים כאן לפניי כאשר צלחתם את האתגר ההוא ואתם בדרך לאתגר חדש ומרתק לא פחות. אני מאחל לכולכם הצלחה בהמשך הדרך! " אמר פרופ' דוד ראב"ד, דקן הפקולטה לעיצוב.


הפקולטה לטכנולוגיות למידה מכשירה את בוגריה להיות מפתחי פתרונות למידה דיגיטליים, ומפתחי הדרכה משולבת טכנולוגיות למידה, ולענות לשלל מצבים וצרכים של מגזרים שונים במשק: המגזר החינוכי, ההשכלה הגבוהה, השוק הארגוני, הממשלתי והאזרחי. טכנולוגיות הלמידה מספקות פתרון מיטבי למצבי למידה מגוונים. בוגרי הפקולטה משתלבים במחלקות ההדרכה, הפיתוח הארגוני, חווית המשתמש, תכנות ועוד. 

 

הבוגרות, הבוגרים, המוסמכות והמוסמכים של הפקולטה לעיצוב

הבוגרות, הבוגרים, המוסמכות והמוסמכים של הפקולטה לעיצוב. קרדיט צילום: אסקף


"במהלך הלימודים, אני וסגל הפקולטה הענקנו לכם מצפני ניווט בעולם ההדרכה והלמידה החדש: טכנולוגיים עיצוביים ופדגוגיים", אמרה פרופ' גילה קורץ, דקנית הפקולטה לטכנולוגיות למידה. "עבדתם קשה והתמודדתם עם אתגר שנכפה על כולנו במהלך שנת הלימודים הראשונה שלכם נאלצתם לעבור מהרגע להרגע ללמידה מרחוק בגלל מגפת הקורונה. אני מבקשת לשתף אתכם בהחלטה שקיבלתי ביום הראשון שעברנו ללמידה מרחוק. הבטחתי לעצמי שאעשה ככל שביכולתי שהכשרתכם לא תפגע ולא תכונו בשוק העבודה חלילה 'מחזור הקורונה' אני שמחה שעמדתי בהבטחתי לי – לכם".


"לכאורה אנחנו מסיימים כאן תואר אך כולנו יודעים ומודעים שזאת רק ההתחלה ואנו נמצאים בפתחה של קריירה מזהירה ומבטיחה, לכם אומרת "השמיים הם אפילו לא גבול". אמרה מרח חליפה קטייש, בוגרת התואר הראשון בטכנולוגיות למידה.
"תודה על כל רגע בו הקשבנו, זו לזו, תמכנו או סתם ריכלנו ועשינו צחוקים. אני מאחלת לנו שנמשיך ללוות זה את זה גם באבני הדרך הבאות במסע שלנו - המקצועי והאישי. אני מאחלת לנו לקחת על עצמנו אתגרים חדשים ולא להיות מונעים מתוך פחד, אלא מתוך תשוקה וסקרנות. שנבעיר את אותו ניצוץ שהיה לנו בעיניים אי שם לפני 5 שנים ונמשיך לעשות את מה שאנחנו אוהבים יותר מהכל – לעצב" אמרה הדר הרשקוביץ, בוגרת התואר הראשון בעיצוב תקשורת חזותית.

 

למעלה מ-1,150 בוגרים יסיימו השבוע את לימודיהם המכון במסגרת שבוע טקסי הענקת תארים. 


נאחל הצלחה רבה לכל הבוגרות והבוגרים בכל דרך שיבחרו ללכת בה.