חדשות והודעות

HIT מסייע למרכז צעירים בחולון


שלומי אמיר, בוגר תואר ראשון במדעי המחשב גייס באמצעות מחלקת המחשוב של המכון, תרומות של ציוד עבור "מרכז שטרודל" לנוער בסיכון בעיר

שלומי אמיר עם הציוד במרכז שטרודל
שלומי אמיר עם הציוד במרכז שטרודל

 

שלומי, חולוני מלידה, גדל בשכונת קרית רבין, בחולון, ולפני 13 שנים הגיע למרכז שטרודל בשכונת ג'סי כהן כנער. "המרכז הינו בית חם לנוער בסיכון אשר נמצא בשכונת ג'סי כהן בחולון ואמור לספק מענה טכנולוגי לכל אותן משפחות שחסר להם גישה לאמצעים טכנולוגיים כמו מדפסת, מחשב, אינטרנט" מספר שלומי שחזר לפני כחודשיים למרכז על מנת לשמש מדריך והבחין כי חסרים במקום ציוד מחשבים בסיסי, מה שמקשה מאד על הפעילות.


שלומי אמיר, בוגר של תואר ראשון במדעי המחשב משנת 2021, עבד כמפתח תוכנה ב"בגירה מערכות" ובסטארט אפ BeeHero מאז סיום לימודיו, וכעת הוא התקבל לעבודה בתעשיות הביטחוניות. ניסיונו בהייטק, כך הוא מספר, לא עזר לו כאשר התדפק על דלתות החברות השונות אך נתקל בתשובה שלילית כאשר ביקש תרומה למען מרכז הנוער, "הייתה בי מן צפייה שהחברות הייטק עם המילונים יהיו אלה שמוכנים לתת את התרומה הזו אבל בסוף המכון הוא זה שעזר. בסופו של יום".


אמיר, בוגר המכון אשר מודע לפעילויות החברתיות והתרומה לקהילה שמתבצעות בו במסגרות שונות, פנה לגל שטיינהרט, סמנכ"ל המחשוב, וביקש ממנו תרומה של ציוד עבור הנוער. למרכז נתרמו 7 עמדות מחשב חדשות ושלומי בעצמו מתכוון להצטרף למערך הלמידה במרכז ולהעביר קורסים בנושא של טכנולוגיה וחדשנות. 


"אני מצפה לראות היענות ונוכחות גדולה לחדר ההייטק החדש, והתגובות הראשוניות מראות שיש כבר ילדים רבים שמבלים שעות רבות בחדר" מספר שלומי בהתלהבות.

 

המיזם מאפשר לבני הנוער לקבל חשיפה למנעד רחב של לימודים, שיעורים, וגם פנאי ומשחקים, בתיאום עם מערך הלמידה שבמרכז, אשר מכווין לקורסים המתמקדים בהכרה של עולם ההייטק, עבודה עם שפות פיתוח תוכנה, וחשיפה לקריירות שונות בתחום.

 

"אני מאמין שמיזם זה יספק לנוער זמינות תמידית לאינטרנט ומחשבים, שיכולים לשמש אותם בכל שעות היום, ולספק להם הזדמנויות ללמוד ולפתח מיומנויות שיכולות להשפיע באופן חיובי על עתידם" מסכם אמיר


 

פורסם: 03/07/2023