חדשות והודעות

הפרויקט שהסטודנטים ב-HIT פיתחו עבור היוניקורן CHEGG


הצוות הזוכה בהאקתון לחברת CHEGG ול-HIT מכון טכנולוגי חולון הוא מערכת של תיק עבודות מקוון עבור הסטודנט הישראלי

הפרויקט הזוכה
בתמונה: הפרויקט הזוכה


"לחלום בגדול" DREAM BIG היה המוטו שליווה את ההאקתון המשותף לחברת CHEGG האמריקנית ולמרכז החדשנות והזימות, FUTURE ב-HIT מכון טכנולוגי חולון במטרה ליצור מוצר חדשני, אשר יהווה השראה לדרך של CHEGG לחדור לשוק הישראלי.


CHEGG היא חברה ציבורית אמריקנית לטכנולוגיות למידה ותמיכה אקדמית לסטודנטים. בין היתר, היא מספקת עזרה בשיעורי בית,, כלים לשיפור כתיבה אקדמית, קורסים מקוונים ללמידת מקצועות נדרשים בתעשייה. החברה הושקה ב-2005, והחלה להיסחר בבורסה של ניו יורק בנובמבר 2013 וכיום יש לה למעלה מ8 מיליון מנויים ל-Chegg Services.


10 צוותים אשר מורכבים מסטודנטים מפקולטות ומחלקות שונות במכון, חלקם מתואר ראשון ושני וחלקם מבית הספר ללימודי תעודה, קיבלו את המשימה לייצר מוצר חדש שיהיה חלק מהמערכת של CHEGG וייתן ערך מוסף לסטודנטים הרשומים. "פשוט העפתם לנו את המח!" אומר אביאל לזר, סגן נשיא הנדסה ב-CHEGG לאחר הצגת הפרויקטים. "שיתוף הפעולה הזה עם HIT היה ממש מוצלח ואני שמח שהוא יצא לפעול והנה, רואים את התוצאות המצוינות".


הצוות הזוכה, צוות סברס אשר כלל את הסטודנטים: אסף צברי, סטס שובייב, בר דרי, עידן ביטון, טום שפר ועינב יחיאלביץ' גרף את המקום הראשון וזכה בפרס 2,500 שקלים לכל אחד מחברי הצוות על הפיתוח של "skillbook" – תיק עבודות מקוון אשר אליו יוכלו הסטודנטים לעלות את עבודותיהם, שיהיו מקושרות ישירות לאנשי מפתח בכירים בתעשייה אשר יוכלו להתרשם מהעבודות ולהזמין את המועמד או המועמדת המוכשרים לראיון.


צוות השופטים אשר בחר את המנצחים כלל גם את צוות המחקר והפיתוח של CHEGG ISRAEL וגם את ד"ר נאווה שקד, ראש בית הספר ללימודים רב תחומיים, ד"ר גילי פלג וד"ר יואל טוויל מסגל בית הספר ללימודים רב תחומיים.האירוע היה חלק מסדרת האירועים השנתיים של מרכז החדשנות והיזמות של המכון, FUTURE אשר מקיים מידי שנה אירועים משותפים עם החברות הגדולות בתעשייה הישראלית. "ההאקתון הפעם היה מיוחד מכיוון והמטרה של הסטודנטים הייתה לפתח מערכת שהיא עבור הסטודנטים, כלומר כזו שגם הם היו רוצים להשתמש בה" מספרת טלי מלאך בנאים, ראש מרכז החדשנות והיזמות FUTURE.



פורסם: 02/04/2023