חדשות והודעות

תחפושת מתגשמות בזכות הסטודנטים של HIT


הסטודנטים במחלקה לעיצוב תעשייתי בפקולטה לעיצוב ב-HIT מעצבים תחפושות ייחודיות לילדי בית איזי שפירא.

איתן ארי מקונן שהתחפש לפיראט ואוריה הלל וסתיו קוגלוביץ שעיצבו עבורו חלום

איתן ארי מקונן שהתחפש לפיראט ואוריה הלל וסתיו קוגלוביץ שעיצבו עבורו חלום


מיזם 'תחפושות מתגשמות', מתקיים כמדי חג פורים ובו שותפים בית איזי שפירא ו-HIT מכון טכנולוגי חולון. במסגרת הפרויקט סטודנטים מהפקולטה לעיצוב במכון יוצרים 31 תחפושות מיוחדות עבור ילדי בית איזי שפירא בגילאי 3-12, המתמודדים עם מוגבלויות שונות. המיזם מתקיים השנה זו הפעם השביעית ברציפות ובמסגרתו התחפשו עד היום עשרות ילדים מבית איזי שפירא.


הסטודנטים, מעצבים ויוצרים בעצמם את התחפושות על פי הדרישה של הילדים ובהתחשב במוגבלות האישית של כל אחד מהם. חלק מהילדים נעזרים בהליכון או בכיסאות מיוחדים כדי לנוע בחופשיות במרחב.


פרופסור אדוארד יעקובוב, נשיא HIT בירך על המיזם: "זהו אחד המיזמים שאני הכי גאה בו. כל שנה אני נפעם מחדש מההתגייסות והמסירות של הסטודנטים ליצור את התחפושות עבור ילדי בית איזי שפירא. השותפות שיש למכון עם בית איזי שפירא זו כבר ברית. ברית שבזכותה אנחנו יכולים לעשות כל כך טוב".


ד"ר לימור סהר ענבר, דקנית הסטודנטים אמרה: "הפרויקט מתקיים זו השנה השמינית בשיתוף פעולה בין סטודנטים מהפקולטה לעיצוב לבין בית איזי שפירא. צוות הדקנאט ואני גאים להמשיך את הפרויקט. התברכנו באפשרות לשמח את הילדים המדהימים האלו שמצפים לרגע הזה כל השנה. חשוב לציין את אחראית היחידה למעורבות חברתית, יפה סיטבון שמאפשרת לפרויקט הזה לקרום עור וגידים ומוציאה אותו לפועל מידי שנה ולדנה יחיא שווקמן, מרצת הקורס ולסטודנטים שהתגייסו בכל ליבם ומאודם ויצרו תחפושות יצירתיות שלא יכולות להשאיר אף עין יבשה"


נעמי סטוצ׳ינר, מייסדת ונשיאת בית איזי שפירא: ״אני גאה להרגיש חלק אינטגרלי מ-HIT. תודה שאתם עוזרים לנו להגשים חלומות״


נועה וינר, רועי ויימן, שיר שגב הם סטודנטים לעיצוב תעשייתי בHIT, מספרים על החוויה: "היה לנו חשוב ששקד תרגיש מעורבות בבחירת התחפושת, הראנו לה מספר עיצובים שונים שמהם בחרה את מה שהכי אהבה ומיד ניגשנו לעבודה. לקחנו את המדידות של כיסא הגלגלים ובמשך שבוע שלם נשארנו בסוף כל יום לימודים שעות ארוכות לתוך הערב כדי להכין עבורה את התחפושת. נרתמנו לפרויקט ברגע הראשון ששמענו עליו, כל התהליך היה מאוד חוויתי, מעבר לסיפוק בלעשות משהו עם ערך, זה היה מרענן לעשות עוד משהו חוץ משיעורי בית."



פורסם: 02/03/2023