חדשות והודעות

הישגי התלמידים בבחינה הייחודית באנגלית גבוהים ממוצע הציונים במכינות אחרות

91 מתלמידי המכינה הקדם אקדמית ב-.H.I.T המכון הטכנולוגי חולון ניגשו בקיץ 2008 לבחינת בגרות באנגלית. הבחינה היא בחינת בגרות ייחודית של האגודה לקידום החינוך, והיא נהוגה בכל המכינות הקדם אקדמיות ברחבי הארץ. ליוותה את הבחינה תכנית מיוחדת באנגלית, שמטרתה הכנת הסטודנטים להמשך לימודיהם באקדמיה.

90 מן התלמידים שניגשו לבחינה עברו אותה בהישגים נאים במיוחד, עובדה אשר מיקמה את הישגי המכינה במכון מעל הישגי המכינות האחרות. 

במכתב הוקרה מהגברת רויטל סיסו, מנהלת אגף מכינות קדם אקדמיות, אשר נשלח למר משה רוזין, מנהל המכינה, נכתב: "שמחתי לראות את הישגי תלמידי המכינה, שנבחנו בבחינה הייחודית באנגלית. הישגי התלמידים ב-3, 4, ו-5 יחידות לימוד גבוהים מממוצע הציונים במכינות. אבקש להביע את הערכתי לצוות המכינה ולמורים". 

צוות המורים לאנגלית במכינה הינו צוות מיומן ובעל ניסיון: רכזת הצוות, עירית קורצווייל,  לימדה את הקבוצה, שיועדה להיבחן ברמת 5 יחידות לימוד, סנדרה שוורצברג ושינין אלה לימדו את הקבוצות ברמת 4 יחידות לימוד, סטן פוגרבינסקי לימדה את הקבוצה ברמת 3 יחידות לימוד ולימור דולב לימדה קבוצה קטנה, שהתקשתה ברמת 3 יחידות לימוד, והגיעה אף היא להישגים נאים.

ההישגים אליהם הגיעו תלמידי המכינה במכון הם תוצאה של עבודה קשה, מקצועית ויסודית. את תוצאותיה של עבודה זו אנו רואים במכינה מידי שנה.  

צוות המכינה באנגלית, מימין לשמאל: אלה שניין, סטן פוגרבינסקי, לימור דולב, סנדרה שוורצברג ועירית קורצוויל, רכזת אנגלית.