שאלות ותשובות

 
 
 
 
 
 
 
 

 
בכל הבעיות שקשורות לתקלות טכניות בעמדת המידע – יש לפנות למרכז המחשבים.
 
בכל הנוגע לבעיות הקשורות בענייני רישום בעמדת המידע (שינויים בקורסים, עדכון סטטוס, רישום מאוחר וכו') – יש לפנות למדור לרישום.
 
 

כיצד אני מעדכן פרטים אישיים כגון שינוי שמי, הוספת דוא"ל, טלפון אישי וכו' ?

ראשית יש להיכנס למערכת. לאחר הכניסה למערכת מתחת לשמכם (תפריט מימין) יש ללחוץ על הקישור: "עדכון פרטים אישיים". בחלון שנפתח לחצו על "עדכן" (משמאל) וכך תוכלו להגיע למצב בו ניתן לעדכן את הפרטים. שימו לב ! אין באפשרותכם לשנות את השם או שם המשפחה, נתונים אלה מוזנים באופן אוטומטי למערכת. במידה וקיימת טעות ברישום בשדות אלה יש לפנות אל המרכז לרישום (ממנו מתקבלים הנתונים).

 
אני מצליח להיכנס לעמדת המידע אך לא מצליח להיכנס להיילרן עם אותה הסיסמא, מדוע?

הינך סטודנט חדש ופרטיך טרם הועברו למערכת ההיילרן - במקרה כזה הפרטים יתעדכנו אוטומטית (בתקופת הרישום בפרק זמן של כ- 48 שעות. אין צורך לפנות אלינו אלא להמתין בסבלנות).

 
חסרים לי קורסים ברשימת הקורסים בהיילרן – מה לעשות ?
1. בדוק בעמדת המידע שאכן הינך רשום לקורסים החסרים.
2. בדוק מול מרצה הקורס שאכן הוא משתמש בסביבת ההיילרן עבור הקורסים שחסרים.
3. במידה וביצעת לאחרונה (ביומיים האחרונים) שינוי כלשהו במערכת השעות שלך ייתכן והשינויים טרם נקלטו במערכת ההיילרן. במקרה כזה המתן 24 ש' ובדוק שנית (המערכת מתעדכנת אוטומטית)
 
היכן אני יכול לראות ציונים ?

ציונים רשמיים ניתן לראות בעמדת המידע בלבד. לעיתים נוהגים מרצים לפרסם ציוני ביניים (מטלות, בחנים, עבודות וכו') באתר הקורס שבהוראה המתוקשבת. פרסום הציונים באתר הקורס הינו באחריות המרצים ובשיקולם האישי. לעיתים מתפרסמים ציונים גם באתר המחלקתי (שהינו אתר במערכת ההיילרן) באחריות רכזת המחלקה.

 
אני לא מצליח להיכנס למערכת – מה עושים ?
קיימות סיבות רבות, טכניות ואחרות היכולות לגרום למצב זה. אנו ממליצים לפעול בדרך השלילה ולעבוד לפי סדר הפעולות שלהלן טרם הפנייה אלינו:וודא כי הינך מנסה להיכנס למערכת בכתובת הנכונה: hl.hit.ac.il בדוק שהקלדת את שם המשתמש והסיסמה בצורה נכונה. בדוק בעמדת המידע שאינך חסום, מוגדר כסטודנט פעיל והינך רואה את מערכת השעות. לצורך ייעוץ בנושא עמדת המידע פנה אל מרכז המחשבים בעזרת מוקד הפניות באינטרנט או בטלפון:
03-5026541. במקרה ופעלת על פי כל ההנחיות הנ"ל ועדיין אינך יכול להיכנס למערכת, ייתכן והדבר נובע כתוצאה מעדכון נתונים שעדיין לא בוצע. במידה ותוך 24 שעות עדיין אין ביכולתך להיכנס למערכת – פנה אלינו לבירור אישי.
 
החברים שלי לכיתה רואים את החומרים ואני לא למרות שאני מצליח להיכנס למערכת – מדוע ?

ייתכן ואינך רשום לקורס. בדוק שהינך אכן רשום לקורס בעמדת המידע. במידה ואכן אתה רשום לקורס בעמדת המידע פנה אלינו לבירור אישי.

 
אני מצליח לראות את חומרי הקורס מתוך מחשבי המכון אך מהבית או ממקום העבודה אינני מצליח.

במידה והינך מצליח לראות את חומרי הקורס מתוך המחשבים שבמעבדות, סימן שמערכת ההיילרן תקינה וקיימת בעיה מקומית (הגדרות טכניות ואחרות) במחשב ממנו הינך מנסה לצפות בחומרים. מכיוון שהאפשריות לתקלה מסוג זה מגוונות ורבות אנו ממליצים לפנות אלינו באופן אישי על מנת לנסות ולאתר בעיות בהגדרות הדפדפן, אבטחה וכו'. *מרכז התמיכה איננו אמור לתמוך בבעיות קצה אישיות אך למרות האמור לעיל, ינסה כמיטב יכולתו מתוך ניסיונו המצטבר לנסות ולסייע במקרים כאלה.

 
למה אין סנכרון בין עמדת המידע להיילרן ?

עמדת המידע והיילרן הינן שצי מערכות נפרדות. שינוי שנעשה בעמדת המידע לא מתעדכן מיידית במערכת ההיילרן, ישנה השהייה של כ- 24 שעות.