פעילות 2017

יריד התעסוקה השנתי 2017

 
כמדי שנה התקיים ב-HIT יריד התעסוקה השנתי בהשתתפות למעלה מ- 50 חברות מובילות במשק בתחומי הטכנולוגיה, ההנדסה, האלקטרוניקה והעיצוב, שהציעו מגוון משרות לסטודנטים ובוגרים. ביריד התעסוקה 2017 השתתפו חברות מובילות ביניהן IBM, Mobileye, Checkpoint, Sapiens, Applied Materials, ורבות אחרות.
 
היריד אשר אורגן על ידי ליאת בלבן, מנהלת יחידה להכוון תעסוקתי בדקאנט הסטודנטים וממלאת מקומה, לימור כהן, זכה לשבחים רבים מנציגי החברות המשתתפות אשר התרשמו וציינו לשבח את הארגון והדינמיקה הטובה וכן את כמות המשתתפים.
 
יריד התעסוקה 2017 HIT
 
רבים מהסטודנטים שנפגשו עם נציגי החברות השונות על מנת לברר אפשרויות תעסוקה, השתתפו במהלך היום בשתי הרצאות אשר הועברו ע"י נציגי חברת ETHOSIA המובילה בהשמה לתעשיות היי-טק והביו-טק.
 
לאור הצורך שהתעורר במהלך היריד ארגנה היחידה להכוון תעסוקתי מתחם סגור שאפשר לקיים ראיונות אישיים ומקצועיים.
 
יריד תעסוקה 2017 HIT
 
היחידה להכוון תעסוקתי הפיקה עבור הסטודנטים חוברת אינדקס מפורטת של החברות שהשתתפו ביריד ובה מפורט פרטי אנשי קשר ודרכי התקשרות עמן.
 
יריד התעסוקה מושך אליו חברות רבות המעוניינות לגייס סטודנטים של HIT אשר נחשבים לבעלי מוטיבציה גבוהה וידע מקצועי טוב.
 
ד"ר יוליה עינב, דקאנית הסטודנטים: יריד התעסוקה הינו אירוע מרכזי בפעילות היחידה להכוון תעסוקתי בדקאנט וההשתתפות בו מהווה הזדמנות משמעותית עבור הסטודנטים למפגש עם המעסיקים.
 
השנה מעל 50 חברות הקדישו מזמנם והגיעו להכיר ולראיין את הסטודנטים ומאות סטודנטים השתתפו ביריד והביעו את שביעות רצונם. אנו שמחים על תרומתו של יריד התעסוקה המוצלח לקידום הסטודנטים והבוגרים שלנו.
 
יריד תעסוקה 2017 HIT
 
לימור כהן: היחידה להכוון תעסוקתי עושה כל שביכולתה ליצור קשרים אישיים עם התעשייה ובכך לקדם הסטודנטים של HIT בשוק העבודה. אני שמחה לבשר, שחלק ניכר מהסטודנטים התחילו כבר תהליך מיון במהלך היריד ובכך חסכו לעצמם הגעה לראיון ראשוני.  גם מצד המעסיקים התקבלו תגובות חיוביות ונחסך עבורם זמן יקר של תהליכי סורסינג וראיונות אישיים.