חדשות והודעות

סעיד רוסטמוב, השגריר החדש של אוזבקיסטן בישראל, ערך ביקור ראשון ורשמי ב HIT

 

השגריר, אשר קיבל את מינויו זה עתה, ביקר במכון הטכנולוגי כתחנה הראשונה שלו בישראל. הוא לווה על ידי משלחת שכללה את מר מורוד גוליאמוב, המזכיר השני בשגרירות אוזבקיסטן בישראל, פרופ' אוואז מרקחימוב, רקטור האוניברסיטה הלאומית של אוזבקיסטן ומר בוטירוב גוליביון, דירקטור באוניברסיטה הלאומית של אוזבקיסטן. 

 

מימין: מר גוליביון, מר גולדברג, השגריר רוסטמוב, פרופ' יעקובוב, פרופ' מרקחימוב, מר גוליאמוב.

צילום: טל אביגד

 

השגריר רוסטמוב התקבל במכון על ידי פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, פרופ' דוד שויחט, סגן נשיא לעניינים אקדמיים, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון וגב' טוני לוי מנהלת קשרי חוץ בלשכת נשיא המכון.

 

מימין: פרופ' יעקובוב, השגריר רוסטמוב. צילום: טל אביגד

 

פרופ' יעקובוב אמר בדברי ברכתו כי הוא נרגש מאוד לנוכח העובדה שהשגריר החדש בחר במכון הטכנולוגי כתחנה הראשונה שלו בישראל. הוא אמר כי הוא סמוך ובטוח כי הקשרים האקדמיים הקיימים והטובים, שבין המכון לבין מוסדות אקדמיים מובילים באוזבקיסטן רק ילכו ויעמיקו וכי כבר בפגישה הזו נדון נושא המכינות לסטודנטים מאוזבקיסטן אשר יקבלו תמיכה והדרכה מהסגל של HIT.

 

מימין: מר גולדברג, השגריר רוסטמוב. צילום: טל אביגד

 

האורחים סעדו על שולחנו של נשיא המכון ובתום הארוחה יצאו לסיור במעבדות המחקר וההוראה של המכון. כמו כן הוצגה בפניהם עבודת הגמר של הסטודנטית ענת קומרובסקי מהפקולטה לעיצוב אשר יצרה ספר מקוון שחושף ומנגיש 13 עקרונות מתוך ספרו של אוקלידס, "היסודות" באמצעות אנימציה ותנועה. (סרטון הפרויקט ב YouTube)

 

מימין: מר גוליאמוב, השגריר רוסטמוב, פרופ' מרקחימוב, מר גוליביון. צילום: טל אביגד

 

השגריר רוסטמוב אמר למארחיו כי הוא נרגש מקבלת הפנים החמה וכי הוא מצפה לתחילת כהונתו בישראל. עוד אמר כי הוא סמוך ובטוח כי הקשרים שבין המכון הטכנולוגי לבין מוסדות מובילים באוזבקיסטן יתרמו למינוף היחסים שבין שתי המדינות.
 

 

פורסם: 03/07/2018