חדשות והודעות

767 בוגרי HIT קיבלו תארים באירוע חגיגי שהביא כבוד ויוקרה למכון.

 
ביום רביעי, 1 ביוני 2016, נערך טקס הענקת תארים ל-767 בוגרים של HIT המכון טכנולוגי חולון. האירוע אשר נערך בהיכל הספורט בחולון היה אירוע חגיגי ומרגש בו נכחו הבוגרים ובני משפחותיהם, יו"ר חבר הנאמנים של המכון, מר פיני כהן, יו"ר הועד המנהל מר צבי טרופ, מר מוטי ששון ,ראש עיריית חולון, גב' יהודית ברוניצקי, מייסדת חברת אורמת, מר יאיר סרוסי, יושב ראש דירקטוריון בנק הפועלים, חברי חבר הנאמנים, הועד המנהל, המועצה האקדמית, שגרירים ונציגים דיפלומטיים וחברי הסגל האקדמי והמנהלי.
 
מצטייני המכון
 
אורח הכבוד באירוע היה הנשיא התשיעי של ישראל מר שמעון פרס אשר בירך את הבוגרים בנאום מרשים, בו העביר את חוכמת החיים שלו במילים פשוטות שנגעו בלבבות כל הנוכחים. "מי שיש לו יותר חלומות מאשר מעשים הוא עדיין צעיר" אמר פרס לקול תשואות הקהל. בנאומו ציין פרס את מקומו הנכבד של המכון בקרב המוסדות האקדמיים במדינה ואמר לבוגרים "אתם מסיימים היום את הלימודים והופכים מתלמידי עיצוב והנדסה למהנדסי ומעצבי העתיד. האחריות של המחר של כולנו מונחת על כתפיכם. אל תלכו על בטוח, תחלמו בגדול ותהפכו את הבעיה של היום, למדע שאתם רוצים לפתח מחר."
 
בתום נאומו הוענק לפרס אות הוקרה על מפעל חיים.
 
פרופ' אדוארד יעקובוב, מר שמעון פרס, מר פיני כהן ומר צבי טרופ
 
נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב , אמר בטקס כי המכון ממשיך להכשיר בהצלחה גדולה דורות של מהנדסים, מדענים, מעצבים ואנשי טכנולוגיה אשר משתלבים בתפקידי מפתח בתעשייה בארץ ובחו"ל ותורמים לפיתוח התעשייה והמשק הישראלים.
 
"מערכת ההשכלה הגבוהה בארץ ובעולם עומדת בפני אתגרים מורכבים וזאת עקב שינויים מואצים ודרמטיים במדע, בטכנולוגיה, בתעשייה ובחברה. אנו עומדים באתגרים הללו וזאת בזכות חשיבה יצירתית, יכולת למידה עצמית, עבודת צוות וראייה בין תחומית- מערכתית מתפתחת ואנו עושים זאת בהצלחה רבה".
 
הישגים אלו ורבים אחרים מצביעים על הצלחת המכון בקיום התוכנית האסטרטגית שלו ומימוש חזונו – "להיות מוסד אקדמי מצטיין, מדעי-טכנולוגי רב-תחומי, ייחודי בנוף ההשכלה הגבוהה בישראל, המשלב הוראה אקדמית איכותית ודינאמית לצד מחקר ופיתוח יישומיים בשיתוף פעולה הדוק ולמען התעשייה וכלל מגזרי החברה בישראל".
 
בהמשך הערב הוענקו תארים לשם כבוד, בטקס שהפך כבר למסורת מרגשת שתפקידה להראות לבוגרי המכון מקרוב כמה גבוה וכמה רחוק ניתן להגיע אם רוצים להשקיע בכך. השנה הוענקו תארים לגב' יהודית ברוניצקי, מייסדת חברת "אורמת" ולמר יאיר סרוסי , יו"ר הדירקטוריון של בנק הפועלים, על תרומתם לתעשייה ולחברה עם דגש על חינוך טכנולוגי.
 
מר יאיר סרוסי מקבל תואר לשם כבוד
 
במעמד הטקס הושקה קרן מלגות חדשה עבור פרויקטים פורצי דרך אשר תרם פיני כהן, יו"ר חבר הנאמנים של HIT.
 
פרופסור יעקובוב ציין בדברי ברכתו כי הוא גאה בבוגרי המכון והוא מצפה מהם להיות שגרירי אמת של המכון בכך שישתלבו בתעשייה ויצעידו את המשק והחברה הישראליים כלפי מעלה. "היום אפילו השמיים כבר אינם הגבול" אמר הנשיא.
 
 
פורסם: 02/06/2016