יישום בינה עסקית בארגונים טכנולוגיים כמנוף להעצמה

17:00 01-05-2014
הפקולטה לניהול טכנולוגיה מתכבדת להזמינך ליום עיון בנושא:

יישום בינה עסקית בארגונים טכנולוגיים כמנוף להעצמה

הרצאות: 
 
גב' מאיה קנטי, מנהלת מוצר בכירה, מומחית בתחום מו"פ בטכנולוגיות תקשורת,  Allot Communications LTD
"Allot ClearSee - יישום בינה עסקית בתחום התקשורת לצורך מינוף ארגוני"

מר קובי ביטר, מנכ"ל חברת מיה מחשבים (נציגת SAS בישראל). לשעבר, מנמ"ר במספר אירגונים עסקיים
"החיוניות של יישומי אנליזה עסקית וכריית נתונים לזיהוי נקודות החולשה וההזדמנויות העיסקיות"

1.5.2014 |  17:00 | בניין 8, אודיטוריום 400



בתכנית:
16:45-17:15 התכנסות
דברי פתיחה: פרופ' אריק שדה, דקאן הפקולטה לניהול טכנולוגיה
הרצאה ראשונה:
גב' מאיה קנטי (MBA), מנהלת מוצר בכירה, מומחית בתחום מו"פ בטכנולוגיות תקשורת,  Allot Communications LTD
"Allot ClearSee - יישום בינה עסקית בתחום התקשורת לצורך מינוף ארגוני"

תקציר:
Case-Study, באמצעותו יוצגו ויומחשו, מתודולוגיה וכלים ליצירת ערך עסקי לארגונים מתוך רשתות תקשורת.:
  • שימוש בטכנולוגיות כריית נתונים ו- Big Data, לצורך הפקת תובנות וידע ארגוני. בין היתר, תוך זיהוי והכללת מגמות צריכה דיגיטליות.
  • הפיכת רשת התקשורת של חברות טלקומוניקציה לבסיס ידע ארגוני, תוך זיהוי העדפות  לקוחות באמצעות ניתוח דפוסי תעבורת תקשורת.
  •  שימוש בניתוח מעמיק של מסרים לצורך, תפירת חוויית הטלקומוניקציה לצרכי הלקוח.
הרצאה שנייה:
מר קובי ביטר, מנכ"ל חברת מיה מחשבים (נציגת SAS בישראל). לשעבר, מנמ"ר במספר אירגונים עסקיים
"החיוניות של יישומי אנליזה עסקית וכריית נתונים לזיהוי נקודות החולשה וההזדמנויות העיסקיות"
תקציר:
תחום האנליזה העסקית הולך וכובש תחומים עסקיים רבים ומגוונים, בין היתר:
  • כיצד מעקב אחר נתוני מדיה חברתית יכול לצפות ולחזות שינויים בשוק התעסוקה?
  • כיצד ניתוח סלי מוצרים יכול ללמד על מבצעים מוצלחים או כושלים ולסייע לזהות הזדמנויות וסיכונים?
  • בהרצאה יוצגו דוגמאות ותובנות, המבוססות על ניסיונו האישי של מר ביטר, מישראל ומהעולם.