למידה היברידית

למידה היא היברידית היא למידה המשלבת למידה סינכרונית ולמידה א-סינכרונית. התמהיל, כלומר כמה אחוזים מהשיעור יהיה בפורמט כזה או אחר הוא לבחירת המרצה.

אנחנו מאוד ממליצים על שילוב של פורמטים שונים של למידה אשר יוצרים למידה מגוונת שמתאימה ללומדים ולאתגרי למידה שונים.

הצעות למבנים של שיעור היברידי

  1. מבנה השיעור 1

    1. התחלת מפגש בצורה סינכורנית לצורך למתן הנחיות ושמירה על מסגרת + הנחיה לשעת חזרה למפגש זה
    2. פרסמו הנחיות ברורות להמשך לביצוע הלמידה א-סינכרונית: לדוגמה, "קראו מצגת או מאמר או צפו בסרטון ולאחר מכן..."
    3. כחלק מהלמידה הא-סינכרונית פרסמו הנחיות למטלה (קצרה) ונקודתית על חומר הלימוד: לדוגמה, 5 שאלות אמריקאיות ה-MOODLE, מענה על שאלה בפורום וכו'.
    4. סיום המפגש הא-סינכרוני, חזרה למליאה למפגש סינכרוני ולמענה לשאלות.
  2. מבנה השיעור 2

    1. שליחת הודעה מסודרת ומסירת הנחיות למשימה מקדימה (טרם השיעור).
    2. ביצוע המשימה על ידי הסטודנטים.
    3. דיון בפתרון המשימה בשיעור סינכרוני.
  3. מבנה השיעור 3

    1. הכינו שיעור מוקלט מראש ושלבו בו אינטראקציה לטובת למידה פעילה.
    2. אפשרו לסטדונטים לתאם איתכם על חלון הזמן של השיעור פגישות אישיות.