פעילות 2021

המעסיקים התרשמו מיכולות בוגרי הפקולטה לעיצוב

כ-70 נציגים של חברות מובילות השתתפו באירוע מעסיקים בעקבות תערוכת הבוגרים.

 

אירוע מעסיקים - הפקולטה לעיצוב 2021

 

עבודות הבוגרים משלוש מחלקות הפקולטה לעיצוב: עיצוב פנים, עיצוב תקשורת חזותית ועיצוב תעשייתי, משכו לתערוכת הבוגרים של הפקולטה לעיצוב כשבעים נציגים של חברות מובילות, ביניהם מנהלי גיוס, מנהלי חדשנות ומנהלי מוצר, אשר הגיעו כמדי שנה, לפגוש ולגייס את הבוגרים ולבחון בנוסף את הפוטנציאל העסקי של הפרוייקטים שלהם.

 

ליאת בלבן - מנהלת היחידה להכוון תעסוקתי בדקאנט הסטודנטים בHIT  ציינה כי בשנה שעברה לא התקיים האירוע בשל מגיפת הקורונה ואילו השנה,  למרות המגבלות, היה חשוב לקיימו ונוכחות הנציגים אכן העידה על הצורך והביקוש בשוק התעסוקה לבוגרי המכון.

 

בין השאר ציינו המבקרים כי התערוכה מציגה מגוון של תחומים שונים בדיסיפלינת העיצוב, וכי ניתן להתרשם משלל העבודות של הסטודנטים בכל המחלקות בתערוכה מונגשת, אסתטית ומזמינה.

 

התרשמות שחזרה על עצמה היתה כי בוגרי המכון הם בעלי ידע מעשי וערך מוסף הנצבר משעות העבודה בסדנאות ולכן קל לעבוד איתם בשטח. 

עודד פרידלנדר, מנהל הפיתוח בחברת "מונקי ביזנס", ציין מספר פרויקטים של המחלקה לעיצוב תעשייתי ככאלה המוכנים לדעתו כבר לשלב הייצור ואילו אסף יוז, מנהל החדשנות של 'כתר', ציין מספר עבודות כחזקות ומעניינות, עם קריאטיב מתפרץ ויכולות גבוהות לספר סיפור באמצעים ויזואליים.

 

המבקרים הביעו שביעות רצון מנוכחות הסטודנטים לצד עבודותיהם מה שהקל על  המבקרים ואיפשר דיאלוג בינם לבין הסטודנטים.


עוד אמרו: "היה כיף לראות עבודות שהן לא עיצוב תעשייתי קלאסי. העבודות נתנו נופך שונה מעיצוב מוצר, הצליחו להעביר תחושות, רגשות ודברים שמעבר לחומר פיזי. התערוכה ברמה גבוהה והפרוייקטים עניינים, רלוונטים וקוהרנטיים ונעשה תהליך יפה בעבודות בתערוכה".

צביה בן שמעון ממחלקת הגיוס של חברת "טולמנ'ס סיכמה: "חשוב לנו לשמור על  הקשר המצוין עם היחידה להכוון תעסוקתי על מנת לאתר ולשלב סטודנטים ובוגרים בחברה שלנו".

 

פורסם: 18/08/21