Student.spot

ארתור כץ

בוגר קורס תקשורת חזותית

 

תוכל לספר מעט  על הדרך שלך עד ללימודים במסלול תקשורת חזותית ובמהלכם?

התחלתי להתעניין בעולמות העיצוב בגיל צעיר ועוד הרבה לפני התיכון מצאתי את עצמי מאפיין ומעצב אתרים וממתג עסקים בתור פרילנסר דרך פורומים ופניות מפה לאוזן.

במהלך כל תקופת הלימודים מצאתי את עצמי מצד אחד שואב השראה מחברותיי הסופר מוכשרות לספסל הלימודים ומצד שני מזקק תובנות של מרצים מיומנים עם עשרות שנות ניסיון.

הסביבה היצירתית הזו לא עוזבת אותך ביציאה מהמכון ונשארת הרבה אחרי שניגשים לתרגל בבית.

 

מה הערך המוסף שהלימודים נתנו לך ואילו אתגרים הם הציבו בפניך?

הערך המוסף שלקחתי מהלימודים במכון הוא ההבנה שאני רוצה לעסוק ולהתמקצע בעולמות חווית המשתמש ועיצוב מוצר כי זו הצומת בה עשייה, יצירתיות, שמישות ואני נפגשים. במהלך כל תקופת הלימודים עבדתי במשרה מלאה ותמיד צף מעליי ענן של דדליינים מקצועיים ואקדמיים לעמוד בהם. אני שמח להגיד (לעצמי) שעמדתי בכל המשימות שהצבתי לעצמי בהצלחה תוך ייעול תהליכי עבודה אישיים ועמידה בזמנים.

הלימודים במכון הקנו לי את הידע, ההשראה, הביטחון והכלים כדי לנהל פרויקט מ-א' עד ת', מה שאיפשר לי לבנות תיק עבודות שעומד בתו התקן שלי וכן להתקבל לעבודה בסטארט-אפ מבטיח.

 

מה אתה עושה כיום?

היום אני מתחיל את שלביי הראשונים כמעצב מוצר וחווית משתמש בסטארט-אפ בת"א.

 

השאיפה הגדולה לעתיד?

השאיפה שלי היא להמשיך להתפתח ולצמוח בתחום חווית המשתמש, להישאר סקרן, לגשת לכל פרויקט עם ראש פתוח ולשאוב השראה מהאנשים היצירתיים שמקיפים אותי.

 

פרויקט שאתה גאה בו ורוצה לחלוק?

הפרויקט שאני רוצה לשתף הוא אפליקציה בשם toddler שנעשתה כחלק מקורס אפיון חווית משתמש בהנחיית שירן חזון.

 

 

טודלר היא אפליקציה לזיהוי בכי של תינוק המשלבת בינה מלאכותית.

הצורך ליצור את האפליקציה הזו נבע אצלי מתוך הבנה של חוסר האונים והתסכול שהורים צעירים מרגישים כשהתינוק שלהם בוכה. את הרעיון לפרויקט קיבלתי מחבר שלומד מדעי המוח וקוגניציה באוניברסיטת בן-גוריון, כשהמחשבה הייתה איך בעצם מתרגמים את הצורך הזה למשהו נגיש שיהיה זמין לכל משתמש בכיס.

הרעיון הוא כזה: כשהתינוק מתחיל לבכות ניתן מיד לגשת לאפליקציה, להקליט ולקבל משוב מיידי המציין את מקור הבעיה ודרכים לגשת אליה ולפתור אותה.

כיוון שהשימוש העיקרי בשירות הוא במסגרת מצב חירום, המטרה שלי בפרויקט הייתה לייצר ממשק נקי ואינטואיטיבי שמעביר הרגשה של דחיפות והנעה לפעולה, במטרה להרגיע את המשתמש ולפתור את הבעיה במהירות וביעילות.

 

 

פורסם: 21/06/2021