קשרים עם התעשייה

בשיתוף פעולה יוצא דופן בנו הסטודנטים מיתוג מחדש למועצה לצרכנות

המועצה לצרכנות והמחלקה לעיצוב תקשורת חזותית ב-HIT מכון טכנולוגי חולון חברו לשיתוף פעולה יוצא דופן. סטודנטים שנה ג' בקורס מיתוג ובניית תדמית בהנחיית פדי מרגי, עבדו על בניית תדמית של המועצה לצרכנות. בפרויקט זה נבחנו אספקטים המגדירים מחדש את הצרכן הישראלי, את מקומה של המועצה לצרכנות ותפקידה בחברה הישראלית, את המסרים שעליה להעביר וכמובן הזהות.
 
בעז רוסנו, ראש המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית, ציין שהמחלקה לתקשורת חזותית של H.I.T מכון טכנולוגי חולון, שמחה לשתף פעולה עם גוף ממשלתי הפועל לטובת הציבור, ולקדם אידיאלים משותפים של חופש בחירה, טובת הכלל וחינוך לצרכנות נבונה, אותם המכון חולק עימה כמוסד אקדמי וכמלכ"ר. מעבר לזה, העבודה המשותפת עם המועצה לצרכנות, חידדה עבור הסטודנטים של המחלקה, את המודעות לכוח העצום שיש למעצבים העוסקים בתקשורת חזותית בכלל, ובמיתוג בפרט, על קהילת הצרכנים, ולאחריות הגדולה שנלווית אליו, להשתמש בכוח המניפולציה והשכנוע החזותיים לטוב - לקידום מטרות חיוביות, וערכים של הוגנות ויושר, במסגרת עיסוקם בעתיד.
 
פדי מרגי מנחה הקורס: "אין ספק שזו היא תקופה מלאת פעילות ומהפכות צרכניות, מהפכת התקשורת, מהפכת הקמעונאות, ובנית תדמית נכונה למועצה חשובה מאין כמוה. אנו מצאנו ערך להעביר לצרכן שישנו גוף חשוב כזה שעשוי לעזור ולעמוד לרשותו, לסטודנטים הייתה חוויה מרתקת, כולי תקווה שימשיכו במאבקיהם ובקידום זכויות הצרכנים".