חדשות והודעות

תחרות עיצוב לוגו חדש לסטודיו לאמנויות הבמה של תיאטרון חולון

סטודנטים מקורס מיתוג המתקיים בהנחיתו של פדי מרגי- מעצב ואיש סגל הפקולטה לעיצוב ב H.I.T- מכון טכנולוגי חולון, הציגו השבוע את הלוגואים שעיצבו עבור הסטודיו לאומנויות הבמה של תיאטרון חולון. במסגרת הקורס עסקו הסטודנטים בשאלה איך בונים זהות למוצר או לחברה. פדי מרגי, מנחה הקורס: " בתרבות של ימינו, התחרות על ליבם של לקוחות היא עצומה, ומיתוג הינו גורם מכריע בשיווק המודרני. עבודת המיתוג היא עבודה אסטרטגית בעיקרה, וכוללת זיהוי הצרכים והחוסרים הקיימים בשוק, הגדרה ואפיון קהל יעד, ומתן מענה לצרכיו באמצעות מותג. הקורס עסק בדרכים לבטא את כל אלה בשפה גרפית ייחודית שתתקשר את הערכים הרצויים, תבדל ותחזק את המוצר או החברה על פני המתחרים הרבים בשוק. הסטודנטים נענו לאתגר לעשות זאת עם לקוח אמיתי. לשמחתי הסטודיו לאמנויות הבמה של תיאטרון חולון נענה גם הוא בשמחה, ואני מאד גאה בעבודות הסופיות".
 
דרור טפליצקי, מנהל הסטודיו לאמנויות הבמה של תיאטרון חולון: "היצירתיות החידוש והראיה המקורית שעלו מעבודות הסטודנטים הפתיעו אותי מאד. הבחירה היתה מאד קשה כי היו המון הצעות לוגו מרשימות שכל אחת מהן מיצגת את הערכים של הסטודיו, כפי שהצגנו אותם לסטודנטים בהתחלה. מטרת הסטודיו היא לתת כלים לבאים בשערינו להפוך לשחקנים לכל דבר ועניין, לתת ביטוי ליצירתיות ולפיתוח אישיות. אנו מעוניינים להקנות לתלמידים שלנו ערכים של יוזמה, אחראיות ועבודה מקצועית לצד חדשנות,רעננות, צמיחה ויצירתיות. עבודות רבות היטיבו להמחיש מטרות וערכים אלה באופן מרשים.
 
על השופטים בתחרות נמנו מנהל הסטודיו- דרור טפליצקי, אברהם גרנט- דיקן הפקולטה לעיצוב בH.I.T -המכון הטכנולוגי חולון, פדי מרגי- מנחה הקורס, טל עומר- במאית ומורה בסטודיו, רפי וזאנה- עוזר מנכ"לית עיריית חולון ובני אלון- ראש מערך הסברה וקשרי חוץ ב H.I.T-המכון הטכנולוגי חולון. הפרסים ניתנו באדיבות עיריית חולון שבמסגרתה פועל הסטודיו. פרס ראשון- 1,500 ₪ זכתה נופר דסקל. מקום שני ושלישי- 1,000 ₪ ו 500 ₪ בהתאמה, זכתה עלוה בלנש. עבודותיהם של יעל חנציס, נעה בן אדיבה ומיכל שני זכו לציון לשבח.
 
כל הסטודנטים שהשתתפו בקורס זכו בכרטיס זוגי להצגה של הסטודיו, מתנת הסטודיו לאמנויות הבמה של תיאטרון חולון.
 
לחץ על התמונה להגדלה
 
סיקור תקשורתי: