חדשות והודעות

21.10.12 : שנה"ל אקדמית תשע"ג יוצאת לדרך!

 
שנה"ל האקדמית תשע"ג נפתחה באופן רשמי ב 21.10.12. את פניהם של כ 3,600 סטודנטים הלומדים השנה במכון במסלולי הלימוד השונים קיבלו שלטי ברכה מאירי עיניים וגלויות ברכה אישיות שאיחלו שנה של הצלחה, צמיחה ויצירה.
 
מאחורי הסלוגן המחייב שמלווה את המכון: "משקיעים בהצלחה שלך" עומדים סטנדרטים גבוהים של השקעה בסטודנט, וגם לפתיחת השנה האקדמית נערך הסגל מזה חודשים רבים. על היערכות המכון לפתיחה מוצלחת של שנה"ל בכתבה שלפניכם.
 
המכון שלנו, על שביליו, מדשאותיו, העצים המלבלבים והערוגות הפורחות, כמו גם הכיתות המאובזרות והקמפוס כולו, זוכים בכל השנה לטיפול מושקע של טיפוח ושיפור מתמיד. המבקרים במכון בחודשים האחרונים בוודאי הבחינו בפעילות מוגברת ומואצת של "צחצוח ומירוק" המכון לכבוד אחד האירועים החשובים והמשמעותיים ביותר בכל שנה אקדמית- הלוא הוא פתיחת השנה.
 
 
הסטודנטים של שנה א' בכל מסלול לימוד זכו למפגש הכנה אליו אך ורק הם הוזמנו, במטרה ליצור עבורם כר ל"נחיתה קלה" וכדי להעביר להם את כל המידע שיסייע להם לצלוח את שנה"ל הראשונה בקלות ובנעימות.
 
נשיא המכון מברך את הסטודנטים החדשים במפגש הכנה   סטודנטית מעיינת במדריך צעד ראשון
נשיא המכון מברך את הסטודנטים החדשים במפגש הכנה   סטודנטית מעיינת במדריך צעד ראשון
אדי רבין יור אגודת הסטודנטים מציג את שירותי האגודה   דר מיכל סלע מציגה את שירותי מנהל הסטודנטים
אדי רבין יור אגודת הסטודנטים מציג את שירותי האגודה   דר מיכל סלע מציגה את שירותי מנהל הסטודנטים
 
 
לקראת פתיחת השנה הפיק המכון "חוברת כיס": מדריך צעד ראשון לשנת לימודים מוצלחת, במטרה לצייד את הסטודנטים בכל המידע החשוב והשימושי. לצפייה בחוברת הקש כאן
 
מנהל הסטודנטים שלנו נערך במלוא המרץ לעדכון כלל הסטודנטים, בדגש על הסטודנטים החדשים, לגבי סל השירותים שמעמיד המנהל לרשות הסטודנטים, ולטיפול בפניות ובבקשות השונות של הסטודנטים. אנו ממליצים לסטודנטים שלנו להתעדכן באתר המכון לגבי סל שירותים זה ולהסתייע ככל הניתן בשירותי המנהל, הניתנים תמיד באופן שירותי , אדיב ומקצועי.
 
באי המכון דרך שער 1 (שער גולומב) בוודאי כבר התרשמו מהמתחם החדש שנבנה לטובת המרכז לנגישות אקדמית. המרכז לנגישות אקדמית מסייע כבר כעת לסטודנטים עם מוגבלות להתמודד בהצלחה עם לימודיהם, ומעמיד לרשות הסטודנטים מערך תמיכה של ייעוץ מקצועי ועזרי לימוד. המרכז יעבור למתחם החדש שהוקם עבורו בבנין 1 בחודשים הקרובים, אך משירותיו הסטודנטים הזקוקים לו יכולים ליהנות כבר כעת!
 
מרכז המחשבים השיק לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה אפליקציה חדשה: לרנט (learn-net), המשלבת בין מידע אקדמי אישי של כל סטודנט וסטודנט, לבין רשת חברתית-מכונית סגורה, במיוחד עבור הסטודנטים הלומדים במכון. אנו ממליצים בחום להוריד את האפליקציה השימושית הזו, אשר נועדה לשרת אתכם הסטודנטים על בסיס קבוע!
 
להורדה יש לסרוק את QR קוד הרצוי:
qr קוד לאפליקצית הסלולר של המכון
עוד במסגרת ההכנות לפתיחת השנה השקיע המכון בתאורת השבילים, בעבודות גינון אינטנסיביות, ובהכנת מתחמים שנועדו לשרת את הסטודנטים, הן בשעות הלימודים (כיתות לימוד, ספרייה, מעבדות לימוד וכו') והן בשעות המנוחה והפנאי בקמפוס. חלק מעבודות השיפוצים עדיין נמשכות, ואנו מתנצלים על אי-הנוחות הזמנית! (הכל נועד למטרה טובה)
 
 
ולסיום... נאחל לכולכם, לכולנו, שנת לימודים פורייה, מצמיחה ומעצימה!