חדשות והודעות

נשיא חדש למכון

בספטמבר האחרון מונה פרופ' גדעון לנגהולץ לנשיא המכון. בנוסף, מונו ד"ר שוקי גלייטמן ליו"ר חבר הנאמנים של המכון ופרופ' דניאל ויס ליו"ר הוועד המנהל.

פרופ' גדעון לנגהולץ כיהן בעבר בשורה של תפקידים בכירים באוניברסיטת תל אביב. בין היתר, שימש כמנכ"ל האוניברסיטה וחבר הוועד המנהל שלה, ודקאן הפקולטה להנדסה. לפרופ' לנגהולץ ניסיון נרחב בייעוץ בתעשייה וכיהן כדירקטור בחברות ובתאגידים שונים. 

פרופ' לנגהולץ היה מבין המייסדים של הפקולטה להנדסה של אוניברסיטת ת"א, ושימש בה כפרופסור מן המניין. תחומי המחקר שלו כוללים אינטליגנציה מלאכותית, מערכות לוגיקה עמומה, רשתות עצביות, אלגוריתמים גנטיים ואוטומטים לומדים.

עם בחירתו אמר פרופ' לנגהולץ: "אני רואה בניסיון האקדמי והניהולי הרב שרכשתי באוניברסיטת תל אביב נכס ייחודי שיעמוד לרשות המכון בשנים הבאות ויאפשר, בשיתוף פעולה הדוק עם הסגל האקדמי והמינהלי, להוביל את המכון להמשך התפתחות וצמיחה אקדמיים, עם מחויבות וחתירה מתמשכת לאיכות ולמצוינות. זאת, מתוך ראייה אסטרטגית ממוקדת, מעמיקה וארוכת טווח, שתבטא נאמנה את מחויבותו של המכון לחזון ולשליחות שלו כמוסד להשכלה גבוהה, מחויבות הנשענת על הוראה ומחקר, ועל מעורבות ואחריות חברתית".