חדשות והודעות

מעבדת דגמים חדישה נחניכה בH.I.T-

ב-22 בדצמבר נחנכה בH.I.T- המכון הטכנולוגי חולון, באופן חגיגי מעבדת STL חדשה. המעבדה המיועדת לסטודנטים תשרת גם גורמים מחוץ למכון, משרדי עיצוב וגורמי פיתוח שונים.
 
המעבדה היא התגשמות חלום עבור מר עופר זיק, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון. מר זיק מציין כי המעבדה מכילה מגוון טכנולוגיות מתקדמות הדרושות לצורך המעבר מדגם ממוחשב הנבנה בתוכנת מחשב לדגם פיזי אמיתי הקיים במרחב. המדפסת התלת מימדית העומדת במרכז המעבדה היא מהדגם החדיש ביותר מתוצרת אובג'ט. בנוסף, המעבדה החדישה תעמיד טכנולוגיות לשכפול חלקים בתבניות סיליקון, יציקת פוליאוריתן בעל תכונות חומר שונות בתא וואקום, וצביעה במגוון רחב של טקסטורות וצבעים. עופר מציין כי החלום לא היה מתגשם אלמלא מעורבותו של מר ארז שרמן. ארז, בוגר הפקולטה לעיצוב במכון, עובד כבר שנים רבות בתחום בניית המודלים ואף מעביר קורס מודלים במחלקה לעיצוב תעשייתי. ארז שרמן, מוסיף מר זיק, הוא זה שהרים את הכפפה והוציא את הדברים מהכח אל הפועל.
 
"הרעיון לפתוח את שערי המעבדה גם לגורמים מחוץ למכון",אומר מר אברהם גרנט, דיקאן הפקולטה לעיצוב במכון, "מקורו ברצון שלנו לחשוף ולקשר את הסטודנטים לעולם התעשייה. המעבדה החדשה מאפשרת לנו לפתוח פתח נוסף של התעשייה פנימה, לתוך כותלי הפקולטה. כך הסטודנטים שלנו נפגשים גם עם העולם האמיתי, שממתין להם כבוגרי הפקולטה". "שיתופי פעולה עם גורמים בתעשייה", הוא מוסיף, "נרקמים כבר בימים אלה, ומהתוצאות ייהנו כבר במהלך הסמסטר הבא הן הסטודנטים שלנו, והן גורמים בתעשייה שנרגשים כמעט כמונו מהנושא".
 
עוד מוסיף דיקאן הפקולטה, מר אברהם גרנט כי המעבדה החדשה במכון, משקפת את רוח המכון לאמץ טכנולוגיות חדשות וחדשניות, ומאפשרת לפקולטה ולמכון להישאר בחזית הטכנולוגית בתחום.