חדשות והודעות

מחשוב ענן – הכלכלה החדשה של עולם המחשוב

הסמינר יתקיים ביום ראשון 27/2/11 בשעה 16:30 באולם כנסים בבניין 3 במכון הטכנולוגי חולון

מחשוב ענן הוא המהפכה הכלכלית טכנולוגית של עולם המחשוב, שעובר מעולם של מוצרים לעולם של שירותים.
בפעם הראשונה אנחנו יכולים לצרוך שירותי מחשוב כמו שאנו צורכים חשמל: בצורה שקופה, מתי שאנו רוצים, על פי הצורך ולשלם עפ"י צריכת השרות בפועל. כצרכני שירותים פופולאריים כמו פייסבוק, טוויטר, גי'מייל ועוד, אנו יוצרים כמויות אדירות של מידע, שרק מחשוב הענן יוכל להתמודד עימן כלכלית וטכנולוגית. כיצד המציאות הכלכלית/טכנולוגית החדשה של מחשוב הענן משפיעה על כולנו?

 

 
 על אבנר אלגום

אבנר אלגום, יזם ומנכ"ל האיגוד הישראלי לטכנולוגיות ענן   cloud.org.il ומומחה לתחום מחשוב הענן.
לאבנר יש יותר מ-20 שנה של ניסיון בניהול חברות תוכנה בשוק הבינלאומי, וכיום הוא מסייע לחברות להבין את השפעת מחשוב הענן על המיצוב העסקי טכנולוגי שלהן ובישום תוכניות פעולה בתחום זה.

 

 
 
הסמינר מתקיים במסגרת ההרצאות של "חלון לחזון" המתקיימות במכון בשנים האחרונות וזוכות להצלחה והתעניינות רבה.  "חלון לחזון" עוסק במגוון רחב של תחומים ונושאים כמו : אילו אתגרים מציבות בעיות האנרגיה העולמיות, ואילו פתרונות מציעה המאה ה-21? מה בעצם הקשר בין פעילות חשמלית במוח לבין דיבור? ומה הקשר בין סיליקון פולט אור ומסכי פלזמה? כיצד עולם העיצוב ועולם החשמל מצליחים לדבר באותה השפה? היכן בעצם עומד נושא הרכב החשמלי שכולם מדברים עליו? ועוד. סדרת סמינרים החדשנית- "חלון לחזון"- היא פרי יוזמה של פרופ' גדי גולן, דקאן הפקולטה להנדסה. המטרה היא  לפתוח את שערי המכון בפני אורחים מבחוץ וכל מי שטכנולוגיה וחשמל הם נושאים היקרים לליבו, וכמובן שהסטודנטים יצאו עם הבנה רחבה יותר מידע מתמטי והנדסי גרידא, תוך חשיפת הסטודנטים לסיפור העומד בבסיס כל חידוש טכנולוגי.

 

ההרצאה פתוחה לקהל הרחב

הכניסה מותנית בהרשמה מראש באתר :  www.hit.ac.il/mc/winavner11

הסמינר יתקיים ביום ראשון 27/2/11 בשעה 16:30

באולם כנסים בבניין 3 במכון הטכנולוגי חולון

רחוב גולומב 52 חולון