חדשות והודעות

כינוס ייחודי לבני נוער בנושא העתודה האקדמית


ב-12 במאי 2008 התקיים ב- .H.I.T המכון הטכנולוגי חולון כינוס ראשון מסוגו בעיר חולון לעידוד תלמידי תיכון להשתלב במסגרת העתודה האקדמית של צה"ל. הכינוס התקיים ביוזמת משותפת של העתודה האקדמית, מינהל החינוך בעיריית חולון ו-.H.I.T המכון הטכנולוגי חולון, והשתתפו בו כ-300 תלמידים שיסיימו השנה כיתה י"א והוריהם.

בכינוס השתתפו ראש עיריית חולון מוטי ששון, נשיא .H.I.T המכון הטכנולוגי חולון פרופ' גדעון לנגהולץ, ראש מנהל החינוך בעיריית חולון אבינועם גרנות וראש מערך ההסברה וקשרי החוץ של המכון בני אלון.

במהלך הכינוס שמעו המשתתפים את הרצאתו של סא"ל אשר ישראלי, בוגר הפקולטה להנדסה ב-.H.I.T המכון הטכנולוגי חולון, מפקד יחידה טכנולוגית בחיל אוויר, אשר הסביר על תרומתם של העתודאים בתחומי הטכנולוגיה והמדעים לצה"ל.

רס"ן רוברט כהן, ראש מדור איתור לעתודה האקדמית, תיאר למשתתפי הכינוס את מסלולי העתודה הפתוחים למועמדים לגיוס. בפאנל שנערך לאחר מכן השתתפו עתודאי צה"ל במגוון תחומים: רפואה, משפטים, מחשבים, הנדסה ועוד, שסיפרו על מסלולם האישי ועל תפקידיהם בצבא ותהליך קידומם וענו לשאלות הקהל.

בסיומו של הערב נשמעו תגובות חיוביות מצד התלמידים וההורים, אשר נחשפו בצורה מעמיקה לתחום העתודה ומסלוליה השונים. 

חשוב לציין, כי שיתוף הפעולה בין העתודה האקדמית לבין .H.I.T המכון הטכנולוגי חולון קיים מזה מספר שנים ולכן היה זה אך טבעי לקיים את הכינוס במכון, שבו פועלים מספר מסלולי לימוד מוכרים לעתודה האקדמית.