חדשות והודעות

המכון העניק תארים ל-779 בוגרים

779 בוגריםביום שלישי, 20 במאי 2008, נערך טקס הענקת תארים ל-779 בוגרים של .H.I.T המכון הטכנולוגי חולון. השנה קיבלו את התואר:
 
443 בוגרי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה
49 בוגרי מדעי המחשב
13 בוגרי מתמטיקה שימושית
105 בוגרי ניהול טכנולוגיה
20 בוגרי טכנולוגיות למידה
50 בוגרי עיצוב פנים
53 בוגרי עיצוב תעשייתי
46 בוגרי עיצוב תקשורת חזותית
 

התהלוכה האקדמית, שהובילה את מאות הבוגרים למקומותיהם, כללה את נשיא המכון, את סגן הנשיא ואת דקאני הפקולטות וראשי המחלקות. נשיא המכון העניק תארים לבוגרים בהצטיינות יתרה. הבוגרים בהצטיינות זכו להוקרה של כלל המשתתפים בטקס, והדקאנים וראשי המחלקות העניקו את התארים לבוגרי הפקולטות.

בטקס הוענקו שמונה פרסי הצטיינות תרומת בנק לאומי לסטודנטים שסיימו בהצטיינות יתרה. בנוסף, חברת ההייטק אג'ילנט העניקה בטקס פרסים כספיים לתשעה פרויקטים מצטיינים, שנבחרו על ידי דקאני הפקולטות וראשי המחלקות. את הפרויקטים המצטיינים ניתן היה לראות בתצוגה שנערכה במקביל לטקס.


נשיא המכון, פרופ' גדעון לנגהולץ, אמר בטקס כי בכלכלה מודרנית כדוגמת זו של ישראל, קיים קשר הדוק בין שיעור בעלי תואר אקדמי בקרב האוכלוסייה לבין שיעור הצמיחה של המשק. הנשיא הוסיף כי המכון ממשיך להפעיל תוכניות לסיוע לסטודנטים מהפריפריה ולעולים חדשים כדי שיוכלו למצות את הפוטנציאל הטמון בהם ולרכוש השכלה גבוהה ולתרום בכך לצמצום הפערים החברתיים. הסטודנטים הללו מקבלים מלגות וסיוע בלימודים ומאידך מתנדבים ותורמים לפעילות חברתית בקהילה.

בתמונה: פרופ' גדעון לנגהולץ מעניק את התואר למריה פישביין, בוגרת הפקולטה למדעים בהצטיינות יתרה