חדשות והודעות

דברים גדולים קורים במיני ישראל "ZOOMINI"

מכון טכנולוגי חולון המציגה פריטים המוגדלים פי 10 מגודלם המקורי פתיחת התערוכה ביום שלישי 21/9/10 בשעה 19:30 במיני ישראל התערוכה תוצג בין התאריכים 21/9-21/10

לפארק מיני ישראל הולכים כדי לראות דברים בקטן אולם מי שיגיע במהלך סוכות וחודש אוקטובר יזכה לראות שם גם עצמים גדולים, גדולים מאוד. שיתוף פעולה מיוחד בין הפארק לבין סטודנטים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי בפקולטה לעיצוב שלHIT מכון טכנולוגי חולון הוליד את ZOOMINI תערוכה ייחודית מסוגה המציגה פריטים יומיומיים כדוגמת פטיש, קלטת אודיו, חפיסת מסטיק ועוד פי עשרה מגודלם המקורי.

 

עבור הסטודנטים בניית מודל בתלת מימד היא אתגר היות ועליהם להתייחס לקנה מידה, חומר וצבעוניות בצורה לא שגרתית. במסגרת הפרויקט, הושם דגש על שימוש בחומרים שונים וטכניקות צבע המדמות את חומריות המוצר המקורי וכמובן, על הדיוק בפרטים ובקנה המידה.

 

גלית אביסרור, סמנכ"ל שיווק ב"מיני ישראל": "שיתוף הפעולה בין הפארק לבין  המכון הטכנולוגי בחולון הניב תערוכה מיוחדת ומעניינת. הקונטרסט בין הפארק, המאופיין במיניאטורות לבין תערוכה המציגה פריטים מוגדלים הוא מעורר עניין ומרגש. אני בטוחה שכל המבקרים ייהנו פעם אחת מהקטן ופעם נוספת מהגדול".

 

גיא קליפשטיין מעצב תעשייתי ומרצה בפקולטה לעיצוב HIT  מכון טכנולוגי חולון – פרויקט ייחודי זה שם דגש על חשיבות יכולת בניית דגם/מודל תוך התמודדות עם אתגרי קנה מידה, חומר וצבעוניות. היכולת לממש רעיון עיצובי לכדי דגם תלת מימדי, מהווה את ההבדל העיקרי שבין עיצוב טוב המבשיל למוצר בייצור סדרתי לבין עוד רעיון נשכח. יצירת דגם תלת מימדי בחומר הינה הדרך היחידה המאפשרת בדיקה אמיתית ומוחלטת של הרעיון העיצובי ומהווה מסנן אחרון לאיתור פגמים, עוד לפני שלב הייצור הסדרתי. אנו מודים ושמחים על הבמה שניתנה לנו במיני ישראל כדי שנוכל להציג את התוצרים הייחודים מהקורס, להנאת הקהל הרחב.
 
לצפייה מוגדלת יש ללחוץ על התמונה

<a class=staff_id315 href="https://www.hit.ac.il//faculty_staff/דב_פלג">דב פלג ומנכ"ל מיני ישראל

דב פלג ומנכ"ל מיני ישראל

אברהם גרנט וגלית, מנהלת
השיווק של מיני ישראל

מטר, zoomini

מסטיק עלמה, zoomini

סכין יפני, zoomini

מטר

מסטיק עלמה

סכין יפני

פותחן בקבוקים, zoomini

בועות סבון, zoomini

חמור משחק, zoomini

פותחן בקבוקים

בועות סבון

חמור משחק