חדשות והודעות

דבר הנשיא

 
סטודנטים, סגל אקדמי וסגל מנהלי יקרים
 
אני שמח לברך אתכם עם פתיחת שנה"ל תשע"ו.
 
אני רואה בכם, סטודנטים, סגל אקדמי ומנהלי כשותפים להצלחת המכון ומאחל לכולנו שנה אקדמית מוצלחת ומהנה.
 
החזון שלנו, הוא להיות מוסד אקדמי מצטיין, מדעי-טכנולוגי בתחומי ההנדסה, מדעים, עיצוב וטכנולוגיה וייחודי בנוף ההשכלה הגבוהה בישראל, המשלב הוראה אקדמית דינמית לצד מחקר ופיתוח ישומיים בשיתוף פעולה הדוק ולמען התעשייה וכלל מגזרי החברה בישראל.
 
אנו עדים להתחדשות מואצת של הידע, הטכנולוגיה והסביבה. כדי להמשיך להוביל ולעמוד בחזית המדע והטכנולוגיה, מקיים המכון פעילות רציפה ומתמשכת במטרה: לזהות את השינויים, לעדכן מדי שנה את התכניות הקיימות ולהציע לסטודנטים קורסים, התמחויות ותכניות לימוד חדשות, לשתף פעולה עם מומחים מתעשייה ולשלבם באופן מעשי בפעילות אקדמית במכון כמרצים, יועצים וכמנחי פרויקטים.
 
סגל המכון מקיים שיתופי פעולה הדוקים עם מיטב מוסדות המחקר וההשכלה הגבוהה בעולם. חברי הסגל האקדמי במכון עוסקים, בנוסף להוראה, גם במחקר וביצירה, זוכים במענקי מחקר יוקרתיים בארץ ובעולם ומעורבים בפרויקטים שונים בתעשיות עתירות ידע ועל כך אני גאה מאוד.

סגל המכון רואה את הסטודנטים במרכז העשייה שלו, ומשקיע בהכשרת הסטודנט לחשיבה יצירתית, לניתוח מעמיק, ליוזמה, לראייה מערכתית, לעבודה בצוות, ללמידה עצמית, ומעל הכל - למקצוענות. המכון מעמיד לרשות הסטודנטים מערך תמיכה מקיף הכולל אמצעי לימוד חדשניים, ביניהם ספרייה רחבה, כיתות לימוד חדישות ומאובזרות ומעבדות משוכללות, כמו גם, חונכים אישיים, תמריצי עידוד ומלגות.
 

בהמשך לכך, אני שמח לבשר על פתיחת המרכז לחדשנות (בניין 8) ובו מעבדות רובוטיקה, משובצות מחשב, VLSI, ועיבוד קול ותמונה וכן על פתיחת מעבדת סייבר (בניין 1) וכן גלריה לעיצוב, מדע, טכנולוגיה והנדסה. כמו כן, הוספנו גם לנוחותכם, 70 מקומות חנייה.


נמשיך גם השנה לפעול ללא ליאות לכך שתקופת הלימודים תהווה עבור הסטודנטים שלנו חוויה אקדמית נעימה ומיוחדת, ונשאף לספק לסטודנטים את כל הדרוש למיצוי מלא של יכולותיהם וכישוריהם בתקופת לימודיהם ב-HIT.
 
אנו גאים בכ- 11,000 בוגרי המכון הטכנולוגי חולון אשר נקלטו בהצלחה בתפקידי מפתח שונים במקומות עבודתם.
 

אני מאחל לכולנו שנה אקדמית פורייה ומהנה.


פרופ‘ אדוארד יעקובוב,
נשיא המכון