חדשות והודעות

אחת משלנו!

את הקריירה הנוחה והמבטיחה בעולם ההיי-טק החליפה אורלי בקריירה חדשה כמעצבת פנים מצליחה, ואת גיל 40 מציינת אורלי עם הרבה אנרגיה ופרויקטים חדשים שהיא מעצבת.

אורלי אביטל: נוכחתי לדעת שכל הנסיון שצברתי בעולם ההיי-טק בניהול פרויקטים, פיתוח תהליכים, יחסי עבודה והתנהלות מול לקוחות, נזקף לזכותי גם כמעצבת פנים.
אורלי אביטל, 40, מכפר סבא, הגשימה את מה שרבים מאיתנו לא מעזים אפילו לחלום עליו.בגיל 37, עם שני ילדים קטנים  ועוד אחד בדרך, ועם בעל מקסים ותומך, החליטה אורלי לעשות מעשה. את העבודה המבטיחה שלה בעולם ההיי-טק,  כמנהלת פיתוח הדרכה, היא החליטה לעזוב לטובת הגשמת חלום ישן ומתוק.

אורלי: "לעולם ההיי-טק נכנסתי לאחר שסיימתי תואר ראשון, השתלבתי בשוק תחרותי, מתקדם טכנולוגית ולא פחות חשוב, מתגמל מאוד, הצלחתי בעבודתי השכר שלי היה מצוין בכל קנה מידה, אבל כשהייתי כנה עם עצמי, ידעתי בתוכי פנימה, שמשהו חסר
..."

תמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק באדריכלות ועיצוב פנים, לכן לא היתה לי התלבטות לאיזה כיוון לפנות. זה היה ברור. ובדיוק כשהחלטתי שאני הולכת על זה, הגיע אלי מייל מביה"ס ללימודי תעודה במכון הטכנולוגי חולון. בהתחלה התלבטתי בין לימודים לתואר ממש באדריכלות לבין הקורס במכון שאורכו שנתיים. התרשמתי מהמכון כי הוא נותן הרבה יותר כלים פרקטיים לצד בסיס תיאורטי שמקנה יסודות בעיצוב ואדריכלות. מכיוון שמטבעי אני בן אדם חוקר, לומד סקרן ופרקטי, החלטתי להירשם לקורס במכון. ואכן, הקורס במכון נתן לי את כל הכלים להם אני זקוקה לעיסוק במקצוע, הרבה מעל ומעבר לציפיותי. יחד עם זאת, עולם העיצוב הוא עולם מתחדש ומתעדכן, כל הזמן צריך ללמוד, להתעדכן ולהתחדש, ואני עושה זאת בהנאה רבה.

הפרויקט הראשון שלי, עוד במהלך הלימודים, היה דירה בחולון. פרויקט ראשון- דירה שלמה! את הפרויקט הזה לקחתי ביחד עם רוית ארליך, שלמדה גם היא עיצוב פנים, מחזור אחד לפני. כשאני מסתכלת לאחור, אני מאד גאה בפרויקט הזה! גם היום הייתי חותמת על התכנית שעשינו לדירה הזאת, והיא באמת יצאה מאד מוצלחת. העבודות הראשונות הקנו לי נסיון שערכו לא יסולא בפז.

אורלי מנהלת בלוג משגשג בתפוז: www.orlyavital.com, אך רוב הלקוחות שלה באים דרך חברים, מכרים ואנשים שלהם עיצבה, וזאת בעצם מחמאה אדירה מבחינתה.

ומה לגבי שאיפות לעתיד?

אורלי: "להתמודד עם אתגרים חדשים, להכיר חומרים חדשים, ובעיקר ליצור עולם ייחודי בו נפגש החומר עם החזון, לראות את הלקוחות שלי גאים בבתים שלהם. פעולת היצירה היא תוצר של סיעור מוחות ביני ובין הלקוחות שלי ותוצר הלוואי זה תוכניות העבודה, הרהיטים, ריצוף, גופי תאורה – סביבת מגורים. אני אמשיך ללמוד , לחקור, להתפתח, לגדול, להנות ולהגשים. אנשים בכלל, מאד מעניינים אותי, ודרך עיצוב הבית אני מכירה את האנשים, ומגשימה דרך עיצוב ביתם את החלומות הקטנים והגדולים שלהם. זה סיפוק עצום.
 

לצפייה מוגדלת יש ללחוץ על התמונה

גב תנור וכריים. ישום מודרני של אריחי בטון קלסיים

שולחן נזירים, קיר בשליכט פצוע. שיפוץ דירה ישנה בגבעתיים

 

גב תנור וכריים. ישום מודרני של אריחי בטון קלסיים

שולחן נזירים, קיר בשליכט פצוע. שיפוץ דירה ישנה בגבעתיים

גב תנור וכריים. ישום מודרני של אריחי בטון קלסיים

כניסה לבית פרטי בכפר סבא. בית של פעם אבל חדש. קטן, קומה אחת, חומרים טבעיים של ברזל, עץ ואבן

שירותים ונישה לנייר טאולט. שיפוץ של דירה ישנה בגבעתיים

אי במטבח בשילוב אריחי בטון מצויירים
 

כניסה לבית פרטי בכפר סבא. בית של פעם אבל חדש. קטן, קומה אחת, חומרים טבעיים של ברזל, עץ ואבן

שירותים ונישה לנייר טאולט. שיפוץ של דירה ישנה בגבעתיים