חדשות והודעות

אגודת הסטודנטים ב-.H.I.T מכון טכנולוגי חולון ארגנה הפנינג פתיחת שנה מוצלח

.H.I.T המכון הטכנולוגי חולון, בראשות הדר רייזמן, הפנינג מיוחד בן שבועיים
מועצת הסטודנטים החדשה, האחראית על פעילות אגודת הסטודנטים, החליטה לפתוח את שנת הלימודים בהפנינג מושקע במיוחד. השנה, החליטה המועצה להאריך לראשונה את ההפנינג משבוע לשבועיים, זאת על מנת לאפשר לסטודנטים גישה נוחה לכל הפינוקים, הפעילויות והמתנות, כמו גם כדי להקל עליהם להצטרף לאגודה ולהנפיק את כרטיסי הסטודנט ללא עומס.



בשבוע הראשון להפנינג הוצבו ברחבי הקמפוס דוכנים מסוגים שונים: אוכל ושתייה, תכשיטים, בנקים ועוד. בנוסף נפתח דוכן עם תכנים מקצועיים לסטודנטים וחשוב מכל – דוכן אגודה בו יכלו הסטודנטים להירשם לאגודה, להנפיק כרטיסי סטודנט חדשים ולקבל את מתנת פתיחת השנה.

בשבוע השני, בנוסף להמשך פעילות דוכן האגודה, הוכרזו בקמפוס ימי קונספט. במשך שלושה ימים הוצבו בקמפוס דוכנים  המתקשרים לנושא מסוים  והוצעו לסטודנטים פעילויות רלוונטיות. כך למשל ביום שני, שהוקדש לשאנטי ויופי הוצבה עמדה ובה נומרולוג, ביום שלישי, שהוקדש לספורט, נערך טורניר כדורעף וביום  רביעי, שעסק באהבה, פוזרו דוכנים של דברי מתיקה.
במהלך ההפנינג חנכה האגודה את פתיחתו של מועדון סטודנטים שהוקם בשיתוף פעולה עם המכון, חדר גדול, היכול להכיל עד 50 סטודנטים ובו פופים, ספות, כיסאות, שולחנות, מיקרוגל ומתקן שתייה. המועדון הפעיל כבר מארח את הסטודנטים לארוחות ואפילו לסתם קפה.  עוד פעילות שזכתה לתגובות נלהבות הייתה הרצאתו של הסקסולוג ד"ר צחי בן ציון, שמשכה אליה מאזינים רבים.

"אלו שבועיים שמשקיעים בסטודנטים", אמר ערן סעדיה, סגן יושבת ראש האגודה,  שהסביר כי האגודה מנסה להיות גמישה ורגישה יותר לצרכי הסטודנטים.  "מכיוון שהפעילות נמשכה שבועיים לא נוצר עומס והייתה השתתפות במידה הרצויה", הוא מסביר, וכעדות להצלחת האירוע מספר שסטודנטים מתחילים רבים כבר הביעו עניין בהצטרפות למועצה.  "בכל מקרה, ראו שהתקיים משהו בקמפוס. הפעילות לא עברה ליד אנשים, וגם מי שבחר לא להשתתף לא הצליח להתעלם ממנה", הוסיף.

"האווירה בהפנינג הייתה טובה מאוד והפידבקים של הסטודנטים היו חיוביים מאוד", אומר סעדיה. "הם היו מרוצים במיוחד מהמתנות השוות שחולקו, כמו תיק מגניב ופולדרים, דברים שסטודנטים באמת צריכים וקלעו לטעמם".

לא רק הסטודנטים יצאו מרוצים, גם הגופים שהשתתפו בהפנינג הביעו שביעות רצון מפעילות האגודה, שטיפלה בכל הצדדים הארגוניים והלוגיסטיים של האירוע. חלקם אף ביקשו להשתתף בפעילויות עתידיות של האגודה.