חדשות והודעות

בואו להכיר את יוסי חן, היו"ר החדש של אגודת הסטודנטים HIT

יוסי חן, סטודנט שנה א' בפקולטה לניהול טכנולוגיה, הוא היו"ר הנבחר של אגודת הסטודנטים של HIT מכון טכנולוגי חולון.

 

 

חן, תושב חולון, למד בגימנסיה אפרים קציר במגמת מחשבים ושירת בחיל האוויר. את לימודיו במכון הטכנולוגי החל במדעי המחשב ועבר לפקולטה לניהול טכנולוגיה.  
פעילות חברתית היא חלק מה"אני מאמין" שלו ולדבריו תמיד עסק בתחומים הללו. "הייתי חבר במועצת התלמידים בבית הספר וכאשר הגעתי ל-HIT היה לי ברור שאחפש כיצד ניתן לתרום ובמה" הוא אומר. כבר בתחילת לימודיו במסלול ערב מצא עצמו לא אחת מטפל בסוגיות ובעיות של סטודנטים במסלול הגמיש. 

לדבריו, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להמשיך ולשמר את שיתוף הפעולה הטוב וההדוק המתקיים בין אגודת הסטודנטים לבין הנהלת המכון. שיתוף הפעולה הזה הוכיח את עצמו בשנים האחרונות כפורה ויציב: "אני רוצה לקדם את נושא התקנונים במכון" אומר חן. "כל ההוראות המינהליות צריכות להיות ברורות ונהירות לכולם וכמו כן אני שואף לקדם וליצור מערכת יחסים הדוקה יותר בין אגודת הסטודנטים לכלל הסטודנטים.
כראש האגודה יש לי ולצוות שלי תוכניות להרחיב את פעילות האגודה, בעיקר בתחום רווחת הסטודנט. כחלק מהמהלך, נפתח בשנה האחרונה תקן לרכז רווחה ובנוסף, אנו שואפים ליצור מערך שיתמוך בסטודנטים המשרתים במילואים. אנו מתכוונים להעשיר את חיי הקמפוס בעזרת הפסקות פעילות קבועות וכן לדאוג לשיפור נוסף בהנגשת המידע לסטודנטים באמצעות אתר האגודה החדש.
בהזדמנות זו אני שמח לבשר שהאגודה פתחה חשבון אינסטגרם #aguda_HIT ואנו מזמינים לעקוב אחרינו גם שם". 

 

 

 

פורסם: 05/05/2019