חדשות והודעות

יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין בביקור ראשון במכון

 
יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין ערך ביקור רשמי וראשון ב- HIT על מנת לבחון אפיקים לשיתוף פעולה בין מפעל הפיס , הידוע בתרומתו רבת השנים למערכת החינוך הישראלית בעיקר בתחום התשתיות והמבנים, למכון הטכנולוגי.
 
ד"ר ברכאן, פרופ' יעקובוב, אלוף (מיל') דיין, פרופ' שויחט, ד"ר עינב, מר גולדברג, עו"ד קופלוביץ צילום :עדי שלב
 
פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, סקר בפני האורח את פעילות המכון מאז היווסדו והדגיש כי המשך קיומה של מדינת ישראל כמעצמה טכנולוגית מותנה בהכשרתו של כוח אדם מיומן לעמוד בפני האתגרים המשתנים של העת הזו . "אנו מכשירים מהנדסים, מדענים, מנהלים טכנולוגיים ואנשי עיצוב וטכנולוגיה רב תחומיים לתעשייה ,למשק ולחברה, ובכך נוטלים חלק במשימה לאומית חשובה זו", אמר פרופ' יעקובוב.
 
ד"ר רפאל ברכאן, ראש הרשות למחקר, פיתוח וקשרי חוץ, הציג בפני האורח את הרשות וציין כי חוקרי המכון זכו וזוכים בשנים האחרונות במענקים מקרנות מחקר יוקרתיות וכי המכון גאה בקידום האג'נדה המולטי דיסציפלינרית הן בהוראה והן במחקר. הקמת מרכזים ומעבדות רב תחומיים מאפשרים מחקר פורץ דיסציפלינות, שיתופי פעולה על התעשייה כמו גם בינלאומיות של הוראה ומחקר אקדמיים. המכון סימן לעצמו בשנים האחרונות לקדם אג'נדה זו ולנצל את מענקי המחקר וקשרי אקדמיה- אקדמיה –תעשייה לצורך זה.
 
ד"ר יוליה עינב, דיקאנית הסטודנטים תיארה בהרחבה את פעולות דקאנט הסטודנטים ואמרה כי הנגשת ההשכלה הגבוהה לכל מגזרי האוכלוסייה כמו גם לכל מי שחפץ בכך הוא אחד היעדים העיקרים של המכון. "אנו עושים הכל כדי לאפשר לסטודנטים למצות את הפוטנציאל שלהם ומעמידים לרשותם את כל העזרה והסיוע הנחוצים בכל הרמות על מנת שיוכלו לסיים את לימודיהם בהצלחה".
 
איתן ברטל, אלוף (מיל') עוזי דיין, פרופ'  אדוארד יעקובוב צילום : עדי שלב
 
אלוף (מיל') דיין סייר בתערוכה The Future is Now המתקיימת בגלריה "ויטרינה" ושמע הסברים אודותיה מפי איתן ברטל, מהמחלקה לעיצוב תקשורת חזותית.
 
עם תום הביקור סוכם על ביצוע חשיבה משותפת למכון ולמפעל הפיס בפרויקט של עיצוב מרחבי למידה בעידן החדש וכן על העמקה והרחבת מלגות הסיוע הניתנות על ידי מפעל הפיס בשיתוף עיריית חלון לסטודנטים.
 
 
תאריך הדפסה 21.6.17