חדשות והודעות

קורס מנהיגות נשית לסגל המנהלי

קורס מנהיגות נשית לנשות הסגל המנהלי של המכון התקיים במהלך חודש ספטמבר.

הקורס, ביוזמת היחידה הקורס לקידום נשים באקדמיה, כלל 3 מפגשים בהנחיית גלית ליף גרינבלט - בוגרת קורס מנהיגות בינלאומי בספרד ומאמנת מוסמכת CPCC, מוסמכת כמנטורית לבעלי עסקים מטעם מרכז דניאל דוידזון.
 
 
סדרת מפגשים זו נועדה להעצים את הצוות המנהלי ולחבר את המשתתפות למנהיגות שבהן ולהעניק להן כלים מעשיים, ידע והשראה להיות מובילות בעבודה ובחיים האישיים.
 

הקורס הורכב משלושה מפגשים חווייתיים ואינטראקטיביים המשלבים כלים מעולם המנהיגות, האימון והעסקים.

המפגש הראשון עסק בהתבוננות והקשבה כבסיס למנהיגות אישית.
 
המפגש השני התייחס לניהול הזמן האמיתי שלנו, בחנו את "זוללי הזמן" המעורבים בכל פעולה שאנו עושים. משתתפות הקורס רכשו כלים אפקטיביים ומעשיים לשיפור ניהול הזמן האישי והארגוני.
 
 
מפגש הסיום הוקדש למודעות ויצירת חזון אישי, משתתפות הקורס למדו על חשיבותה של מודעות עצמית במנהיגות וכל אחת יצרה לוח חזון אישי לקראת השנה החדשה.
 
כל המשתתפות בקורס ציינו בסיפוק כי הקורס האיר וחידד עבורן נושאים חשובים מחיי העבודה ומחייהן האישיים. יצוין כי לאור הביקוש הרב תיפתח קבוצה נוספת במהלך סמסטר א'.
 

הנה מספר תגובות מפי משתתפות הקורס:

" סדנא מאוד מעניינת וחשובה ותודה על ההשקעה. המפגשים חידשו ודייקו לי מחשבות ותובנות לגבי ההתנהלות האישית והמקצועית שלי ותרמו לנו נושאים נוספים לשיחה ולחשיבה
 
"קיבלתי כלים ויסודות לניהול זמן נכון בעבודה, קיבלתי תמונת מצב לרצונות שלי והחזון שאני שואפת אליו, תודה על מה שהתאפשר לי לקבל היה קורס נפלא ומעצים מאוד" .
 
"הקורס נתן לי אפשרות להוציא את החלומות והמחשבות על דף ובכך לתת זריקת מוטיבציה להמשך" .
 
"גלית המנחה נעימה, מקצועית, ברורה, ממחישה את הצורך בכל דבר, מעוררת השראה ולא פחות מזה – מוטיבציה! תודה על ההזדמנות" .
 
"היה נפלא! מעשיר וחשוב מאוד, מפגש ניהול זמן חידש לי הכי הרבה והיה לי חשוב גם לחיים האישיים וגם לעבודה. הייתי שמחה אם המנהלות גם היו משתתפות במפגשים"
 
"יוזמה מבורכת וביצוע מצוין. אשמח להמשך פעילות ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית".
 
"אני שמחה מאוד שלא וויתרתי לעצמי והגעתי לסדנא למרות עומס העבודה שלפני החג."
 
 
תאריך פרסום: 16/10/2017