חדשות והודעות

"מה יגלו לנו הכוכבים" – מפגש סטודנטים ובוגרים ייחודי התקיים במכון


מפגש ראשון מסוגו התקיים בין בוגרי המכון המשמשים בתפקידים בולטים בחברות ובארגונים מובילים בהיי טק הישראלי, לבין סטודנטים מהפקולטות השונות הנמצאים לקראת סיום לימודיהם.

 

פנל שאלות ותשובות. 5 כוכבי הערב עונים על שאלות הקהל

 

המפגש נערך ביוזמת עו"ד אורה רוזנצוויג יו"ר ארגון הבוגרים ולימור הרמולין-סבן, אחראית ארגון ארגון הבוגרים ובשיתוף היחידה להכוון תעסוקתי בדקאנט הסטודנטים בניהולה של ליאת בלבן.

מטרת המפגש הייתה לאפשר לסטודנטים הנמצאים בקו הסיום של לימודיהם לשמוע ולקבל טיפים מקצועיים מהבוגרים ולנצל את ההזדמנות לשמוע איך נראים החיים האמיתיים בעולם העסקי.

 

מר שמואל גולדברג, מנכ"ל HIT, מר איציק מלאך סגן יו"ר ועד מנהל ויו"ר אגודת הידידים של HIT, עו"ד אורה רוזנצויג יו"ר ארגון הבוגרים, לימור הרמולין סבן, אחראית ארגון הבוגרים.


במפגש, אשר כלל כ- 50 משתתפים השיבו הבוגרים, בין השאר על שאלות כגון:  איך להתנהג בראיון, איך להתגבר על חוסר נסיון מעשי, מה מעניין את החברה המגייסת, ואיך לבטא את הפוטנציאל והייחוד כדי להתבלט ביחס מועמדים האחרים. הם דיברו על החשיבות הגדולה של אינטיליגנציה ריגשית, עבודת צוות וממשק טוב עם אנשים, אומץ לשנות כיוון תעסוקתי, ועוד נושאים רבים וחשובים.

 

בוגרי המכון אשר השתתפו בפאנל:

פז המאירי - ראש צוות הנדסת מערכת מל"ט | אלביט
מלי בר-נתן - מנהלת איכות, רכש וספקים | אלביט יבשה חולון
פנינה בוטראשוילי -  HP | Brand protection Analyst
דקל בוני - מנהל חטיבה עסקית | GLISPA
אמיתי גת - מנהל פרוייקטים | קולפלו תוכנה

 

"הידע והנסיון של הבוגרים הוא כגשר בין עולם האקדמיה לעולם העסקי". עו"ד  אורה רוזנצויג, יו"ר ארגון הבוגרים.

 

מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג הודה לבוגרים על נכונותם להשתתף במפגש ואמר: "המכון גאה בבוגרים שלו אשר עושים חיל בכל תפקיד ועמדה בה הם נמצאים, והם השגרירים הטובים ביותר של המכון.
"אין לי ספק שבין הסטודנטים הרבים הנמצאים פה הערב, יושבת נבחרת הכוכבים הבאה, אשר בעוד שנים ספורות,  חבריה יהיו אלה שיעלו לבמה ויחלקו את סיפור הצלחתם, טיפים ותובנות עם דור ההמשך".

 

בוגר המכון, פז המאירי- ראש צוות הנדסת  מערכת מל"ט באלביט חולק טיפים ותובנות מזוית של מגייס.

 

יו"ר ארגון הבוגרים עו"ד אורה רוזנצויג, ציינה בדבריה את היתרון הגדול שיש לסטודנטים ללמוד מנסיונם של הבוגרים המשולבים בתפקידים בכירים ואחרים בתעשייה ולקבל מהם מידע וטיפים על דרך ההתנהלות המומלצת בכניסתם למקומות העבודה העתידים.  עוד הוסיפה כי הערב הזה, הוא דרך נהדרת לגשר על הפער הזה בדרך הטובה ביותר דרך נסיון אמיתי של אנשים שהגיעו מהשטח.  "ההשקעה של הבוגרים הם לכבוד ותפארת המכון", אמרה עו"ד רוזנצוויג.

 

לימור הרמולין-סבן, אחראית ארגון הבוגרים


לימור הרמולין-סבן, אחראית ארגון הבוגרים: "משתתפי המפגש זכו באוצר בלום של תובנות וטיפים מבוססי נסיון, עדכניים ורלוונטיים לעולם העבודה. הטיפים הללו יסייעו לסטודנטים לפרוץ את דרכם קדימה במסלול האישי שלהם לקריירה מוצלחת"

 

 

פורסם: 1.8.18