חדשות והודעות

מקום ראשון בתחרות בינלאומית במילאנו על עיצוב SHOES

המכון הטכנולוגי חולון מברך את עינב חממי, בוגר "עיצוב תעשייתי", על זכייתו במקום הראשון בתחרות בינלאומית במילאנו על עיצוב "SHOES".
 
המוצר SHOES
 
SHOES- אביזר המקל על בני הגיל השלישי, נכים ומוגבלים בנעילת נעליים.

עינב חממי, תושב חולון, סיים השנה את לימודי "עיצוב תעשייתי" במכון הטכנולוגי חולון. במסגרת לימודיו (בשנה הרביעית) הוא יצר ועיצב את "SHOES" , מוצר המיועד להקל על בני הגיל השלישי, נכים ומוגבלים בנעילת נעליים ובגריבת גרביים. עינב עיצב את המוצר במסגרת קורס במסלול חברה וסביבה עם פרופ' גד צ'רני. עינב שלח את המוצר לתחרות שהתקיימה במילאנו בנושא: רעיונות לבני הגיל השלישי וזכה במקום הראשון בקטגוריית הסטודנטים.

לתחרות ניגשו מכל העולם אלפי משתתפים. התחרות היתה ביוזמת המגזין היוקרתי לעיצוב DOMUS. בתאריך 15.1.13 ייערך הטקס במילנו ועינב יגיע לשם ע"מ לקבל את הפרס.


אז מה זה בדיוק המוצר- SHOES:
בעקבות בעיות רבות המופיעות אצל מבוגרים, שבעיקרן כאבי גב, נוצר קושי רב בהתכופפות ובנגישות לכפות הרגליים. אחת ההשלכות היא הקושי לנעול ולחלוץ נעליים באופן עצמאי. בשוק קיימים כיום עזרים המאפשרים נעילה רק של סוג נעליים אחד: סליפ-און- הם גדולים ובלתי ניתנים לנשיאה. בנוסף , הם נראים כאביזר לנכים והמשתמש מתבייש להשתמש בהם בפומבי.
 
עינב חממי מספר על המוצר שלו: "מטרתי במוצר הייתה לעצב כלי עזר לנעילת נעליים אשר מאפשר נעילת מגוון רחב של סוגי נעליים. המוצר קל, קומפקטי ונוח לנשיאה ושימוש גם מחוץ לבית, הוא נכנס לכל תיק ממוצע והוא קל משקל. חשוב לי שהמראה שלו ייראה כמוצר לכל דבר ולא כאביזר. הוא עמיד וחזק גם במצבו הפתוח".
 
SHOES
 
 
למוצר שלושה ראשים מתחלפים, המאפשרים נעילה של מגוון רחב של נעליים, ומספקים למשתמש לנעול סוגי נעליים שהוא אינו יכול לנעול עם המוצרים הקיימים כיום בשוק, וזה כולל נעלי סקוטש, ריצ'רץ' וסליפ-און. כמו כן, המוצר מאפשר חליצה של כל סוגי הנעליים. בנוסף להיותו קומפקטי ואוניברסלי, הוא מעוצב במראה אופנתי הנותן ללקוח ביטחון להשתמש בו בציבור מבלי להתבייש במגבלתו.