חדשות והודעות

מלגות רבותי, מלגות!

   
המכון מעמיד לרשות הסטודנטים מגוון מלגות, וזה הזמן למלא טפסים ולבדוק אם אתם עומדים בקריטריונים. ייתכן וגם את או אתה זכאים למלגה!
 
אנו במכון ממליצים לסטודנטים לא להתעצל ולבדוק את הזכאות למלגות השונות, ובכל מקרה להירשם גם למלגת פר"ח.
 
חונכות אישית. סטודנטית ותלמידה מבלות יחד
חונכות אישית. סטודנטית ותלמידה מבלות יחד
 
מה חשוב לדעת על מלגת פר"ח?
  1. פר"ח הוא פרויקט חונכות.
  2. פתיחת ההרשמה למלגת פר"ח-  12.8.15. כמות המלגות מוגבלת וכל הקודם זוכה.
  3. קבלת מלגת פר"ח לא פוגעת בזכאות למלגות אחרות
  4. היקף המלגה הוא חצי שכ"ל שנתי. במקרים רבים הסטודנטים זכאים גם למלגת עידוד מעיריית חולון בהיקף של כ 1,000 ₪ נוספים!
  5. תמורת המלגה כל סטודנט יכול להשתבץ לפעילות ההולמת את כישוריו והעדפותיו, מתוך מגוון אפשרויות שיבוץ. הזדמנות נהדרת לתרום לקהילה ולקבל מלגה.
  6. בדרך כלל עבור המלגה נדרשים לחנוך או להדריך 4 שעות בשבוע (פעמיים בשבוע, כל פעם שעתיים), אך יש פרויקטים בהם ניתן לתת כמה שעות באופן מרוכז.
  7. סטודנט שמשרת במילואים 10 ימים בשנה ומעלה מקבל מפר"ח עוד 1000 ₪ !
  8. מקבלי מלגות המחויבים ל – 25 שעות פעילות של מעורבות חברתית,  יכולים להוסיף 35 שעות התנדבות במסגרת פר"ח ולקבל, בנוסף, חצי מילגת פר"ח  (תוספת של כ – 2500 ₪). זה מותנה באישור חריג.
 
חווידע טבע. צלום איציק בירן
חווידע טבע. צלום איציק בירן
 
הפרויקטים אליהם יכולים להשתבץ סטודנטים במכון:
  1. פר"ח לשם- אם אתה חזק בלימודים, עם סבלנות וטוב בלהעביר חומר לחברים- זה הפרויקט בשבילך!
    סטודנט שיבחך לחנוך באפיק זה יוכל לחנוך סטודנט מהמכון ולסייע לו בהיקף של 4 שעות שבועיות בלימודים. מיועד לסטודנטים משנה ב' ומעלה.
  2. משרד המדע- רוצה ללמד קבוצות תלמידים בתיכון  מתמטיקה ומקצועות מדעיים ולסייע בהכנתם לבגרות? שימו לב: המשתתפים בפרויקט זה יהיו זכאים למלגה מוגדלת שתעמוד על סך 7000 ₪ !
  3. "הכי אחי" – ההזדמנות שלך להיות 'אח בוגר' עבור אח של ילד עם צרכים מיוחדים.  תכנית מרגשת, משותפת למכון ולעיריית חולון. ייחודו של הפרויקט נובע מכך שהוא ממקד את תשומת הלב באחים של ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובכך מסייע להם להתמודד עם הקשיים, האתגרים וההתמודדויות הרגשיות מולם הם ניצבים.
  4. חווידע טבע בת ים- חונכות קבוצתית בתחומי המדעים בחווידע שבבת ים. מתאים לסטודנטים שחיים ונושמים הדרכה! המשתתפים  בפרויקט זה יוכלו להגיע למלגה של שכ"ל מלא! ניתן למלא את מכסת השעות גם בחודשי הקיץ.
  5. מרכז תקשורת בת ים- המרכז פועל בשעות אחה"צ (15.00-19.00) עבור ילדי בת ים. חונכות של 4 שעות ברצף אחת לשבוע מזכה עד מלגה כפולה של 10,400 ₪. גם המשתתפים  בפרויקט זה יוכלו להגיע למלגה של שכ"ל מלא!
  6. בהתאם לאזור המגורים ותחום הפעילות כל סטודנט יוכל להרשם לפר"ח לפעול 4 שעות שבועיות (פעמים בשבוע למשך שעתיים בכל פעם) ולזכות במלגת פר"ח
 
 
חווידע טבע. צלום איציק בירן
חווידע טבע. צלום איציק בירן
 
מה צריך לעשות כדי לקבל את המלגה?
  1. יש להכנס לטופס ההרשמה באתר פר"ח   (ההרשמה פתוחה החל מ 12.8.15)
  2. יש לבחור פרויקט בו תרצה/תרצי לחנוך
  3. קבלת זימון לראיון קבלה עם רכזת פר"ח
  4. קבלת שיבוץ ותחילת חונכות. בהצלחה!