חדשות והודעות

בוגרי מחזור א' של המכון הטכנולוגי נפגשו לפגישת מחזור מרגשת


הם התחילו ללמוד בשנת 1972 במחזור הראשון של מה שהיה אז "החוג לחינוך טכנולוגי" בחסות אוניברסיטת תל אביב. בשנת 1976 הם קיבלו תואר ראשון והמשיכו איש איש בדרכו. אתמול הם נפגשו במכון. חלקם לראשונה לאחר 43 שנה. פגישה מרגשת מאוד.

 

 

19 מבני המחזור ההוא הגיעו למפגש. הרעיון לקיום המפגש קרם עור וגידים ביוזמת ד"ר משה דקלו, יעקב צרפתי, יהודה חורב ואילן טיילור, ובהפקתה של לימור הרמולין-סבן, אחראית  ארגון הבוגרים של HIT, בראשות עו"ד אורה רוזנצוויג. 

 

האורחים סיירו במכון ושמעו מפי המנכ"ל מר שמואל גולדברג הסברים על תוכניות הפיתוח העתידיות של HIT. במפגש עם נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, שיתפו האורחים את סיפוריהם האישיים, החליפו חוווית מתקופת הלימודים  וסיפרו על המשך הקריירות המקצועיות שלהם. נשיא המכון, שנכח לאורך כל המפגש, אמר כי ישמח לשמוע עוד סיפורים מהתקופה ההיא והציע לקיים מפגש נוסף. הוא הזמין את בוגרי המחזור המיתולוגי להשתתף במגוון אירועי המכון הקרובים, ובתוכם טקס הענקת התארים הקרוב, בו לבוגרי המכון הטריים יוענק תואר ראשון ושני.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא המכון, מר שמואל גולדברג מנכ"ל המכון, פרופ' אריה שנקמן, פרופ' יעקב גוון, ולימור הרמולין-סבן אחראית ארגון הבוגרים בתמונה משותפת עם בוגרי מחזור א' של המכון
צילום: דינה סטסקוביץ

 

פרופ' יעקב גוון ופרופ' אריה שנקמן שנמנו על סגל המרצים של מחזור זה השתתפו אף הם במפגש ושיתפו בחוויותיהם מתקופה מכוננת זו.

 

במפגש השתתפו: אברמן-שטרן ורדה, בומביגר-רגב מוטי, גזין נחום, גינת אבי, גרשוני רוני, דקלו משה, חורב יהודה, טויזר דוד, טיילור אילן, ישינובסקי אבי, כהן רותי, לרר משה, פורת צבי, צרפתי יעקב, רול משה, רז_דוד, ריגלר נתן, שוסהיים אשר ושיין יוסי.


 

פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא המכון, מר שמואל גולדברג מנכ"ל המכון, פרופ' אריה שנקמן, פרופ' יעקב גוון, ולימור הרמולין-סבן אחראית ארגון הבוגרים בתמונה משותפת עם בוגרי מחזור א' של המכון
צילום: דינה סטסקוביץ

 

לימור הרמולין-סבן, אחראית ארגון הבוגרים:
"ארגון הבוגרים של המכון הוקם במטרה לפתח גרעין חזק לשימור הקשר בין המכון לבין הבוגרים, ולטיפוח הבוגרים כשגרירים אותנטיים וטבעיים של המכון בכל עמדה בה הם נמצאים.

במפגש החם ומקרב הלבבות נזרעו זרעים לפיתוח ידידות אמיצה ומתמשכת, הנשענת על שורשים עבותים ועמוקים. כבר במהלך הערב הועלו רעיונות רבים למפגשים נוספים, להעמקת ההיכרות ולטיפוח הקשר עם בוגרי המחזור המיתולוגי."

 

ד"ר משה דקלו כתב למחרת המפגש בשם כל המחזור: זכינו במפגש מרגש, מלא תוכן, רווי בהערכה וחום לב. אנו מלאי הערכה ותודה למכון, נפעמים ונרגשים מערב יוצא מן הכלל ומצפים להמשך הקשר.

 

 

פורסם: 20/06/2019