חדשות והודעות

מפגש אוריינטציה למרצים חדשים לשנת הלימודים תשע"ט

 

מפגש היכרות ואוריינטציה למרצים חדשים התקיים במכון.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב 

צילום: טל אביגד

 

בשנת הלימודים הקרובה יצטרפו לסגל המכון 7 מרצים תקניים , מתוכם 3 פרופסורים וכ-30 מרצים מן החוץ. במפגש האוריינטציה שהתקיים לכבודם אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT כי האירוע הזה הופך כבר למסורת ונחשב לאחד האירועים החשובים בחיי המכון. "המכון נכנס לשנת היובל הראשונה שלו ועל אף העובדה שאיננו עדיין מוסד אוניברסיטאי, הרי שאני יכול לציין בסיפוק רב כי כל המרצים המתקבלים למכון עונים על כל הקריטריונים האוניברסיטאיים ויתרמו להפיכתו של המכון למוסד אוניברסיטאי לטכנולוגיה בבוא העת."

 

פרופ' דוד שויחט 

צילום: טל אביגד 

 

כיום יש במכון כ-130 חברי סגל תקניים וכ-400 מורים מן החוץ, וכולם יחד תורמים לסטודנטים ידע, חדשנות, מנהיגות ומצוינות.

פרופ' יעקובוב סקר בפני המרצים החדשים את התוכניות אשר המכון הגיש לאישור המל"ג, ביניהן תוכניות פורצות דרך לתואר ראשון דוגמת תוכנית במדעי הרפואה הדיגיטלית וציין כי מטרת המכון כולו, לרבות הסגל האקדמי, היא להוביל את הסטודנטים להישגים גבוהים ולמצוינות.

 

מפגש אוריינטציה עם מרצים חדשים

צילום: טל אביגד 

 

מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון, אמר בדברי ברכתו כי הוא תקווה שבעתיד הקרוב יהפוך המכון למוסד אוניברסיטאי וכי אין ספק כי הוא נחשב למוסד מוביל בתחומו. עוד ציין כי לקראת פתיחת שנת הלימודים השקיע המכון רבות בתשתיות, עזרי לימוד וכן בחזות הכללית ועוד תוכניות רבות בקנה לרבות בניית מעונות לסטודנטים.

 

את יום האורינטציה למרצים החדשים אירח זו השנה השלישית, המרכז לקידום ההוראה, בראשותו של ד"ר רונן המר ובהנחייתה של לימור סהר-ענבר, מנהלת ההערכה ושיפור איכות השירות.

 

גב' לימור סהר-ענבר, מנהלת ההערכה ושיפור איכות השירות  

צילום: טל אביגד

 

המרצים החדשים קיבלו הדרכה על יחידות המכון השונות והשתתפו בסדנה בהנחיית ד"ר רונן המר, אשר עסקה בעקרונות הוראה אפקטיבית וכללה בין היתר נושאים כגון: כיצד לפתוח את השיעור הראשון בשנת הלימודים כמו גם הדרכה בפיתרון דילמות טיפוסיות בהוראה וטיפים לניהול כיתה.

 

ד"ר רונן המר 

צילום: טל אביגד

 

 

 

פורסם: 16/10/2018