חדשות והודעות

איזה מסלול לימודים לתואר שני הוא המתאים ביותר עבורך?

 
 
ההרשמה ללימודי תואר שני בעיצומה. זה הזמן להכיר את מסלולי הלימוד לתואר שני, לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורך, ולשריין מקום במסלול אשר יספק לך כלים פרקטיים מתקדמים, ויפתח עבורך הזדמנויות נוספות בקריירה ובאקדמיה.  
 
 
הנדסת חשמל ואלקטרוניקה .M.Sc  (ללא תזה)
 
הקצב המהיר בהתפתחות ובחידושים טכנולוגיים בתחומי הנדסת החשמל והמחשבים, ושימור היתרון האיכותי של ישראל בתעשיית ההיי-טק, מחייבים הכשרת מהנדסי מחקר ופיתוח בעלי רקע רחב.  מסלול הלימודים לתואר שני מקנה רקע מדעי רחב, תוך הקפדה על רמת לימודים גבוהה. זאת, כדי לאפשר למוסמכים לא רק להתמודד עם בעיות הנדסיות עכשוויות , אלא גם למצוא מענה ההולם את האתגרים העתידיים.
 
לפרטים נוספים ומידע  על ההתמחויות השונות הקש כאן
 

 

 טכנולוגיות למידה* .M.A  ( ללא תזה)
 
תואר שני יישומי הנועד להקנות כלים מתקדמים ולהכשיר מפתחי הדרכה ומנהלי הדרכה.
מוזמנים להירשם בוגרי תואר ראשון מכל מסלולי הלימוד, העוסקים בפועל בתחום ההדרכה הארגונית וביישומי טכנולוגיות למידה או לבעלי רקע בהדרכה.
 
לפרטים נוספים הקש כאן
 
*הענקת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה
 
ניהול טכנולוגיה .M.Sc (ללא תזה)
 
הלימודים במסלול זה מבוססים על הרקע, היכולות האנליטיות והניסיון המעשי שרכשו המועמדים במקום עבודתם. התכנית לתואר שני נועדה לאלו הרואים את עתידם בניהול טכנולוגי בכיר או כאנשי מחקר ואקדמיה.
מוזמנים להגיש מועמדות בוגרי תואר ראשון בניהול טכנולוגיה, הנדסת תעשייה וניהול ובוגרי תואר ראשון בתחומי הנדסה אחרים, כלכלה ומדעים (בכפוף לביצוע השלמות).
 
למסלולי ההתמחות והבחירה ולפרטים נוספים הקש כאן
 

 

 
לפרטים נוספים:

 

איילה מנחה לבנון, רכזת ייעוץ ורישום לתואר שני 

03-5026596, ayalam@hit.ac.il