חדשות והודעות

יום פתוח למקצועות ההיי טק והניהול התקיים ב-HIT

 
מאות מועמדים הגיעו אמש ליום הפתוח למקצועות ההיי טק והניהול שהתקיים במכון.
 
יום פתוח לתחומי ההיי טק והניהול ב HIT - ההתכנסות באודיטוריום

המשתתפים שמעו סקירה על המכון ועל נוהלי ההרשמה, התשלומים והאפשרויות למלגות מפי מירי חן זקהיים, מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה ולאחר מכן התפזרו לכינוסים פקולטטיים בפקולטות להנדסה, ניהול טכנולוגיה, טכנולוגיות למידה ומדעים שם האזינו לדברי הדקאנים, קיבלו מידע מפורט על תוכניות הלימודים הרלוונטיות  ושוחחו עם אנשי הסגל האקדמי ועם בוגרים.

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT  בירך את המשתתפים ואמר כי המכון גאה להיות מוסד מוביל בנוף ההשכלה הגבוהה בישראל. הנשיא ציין בפני המתעניינים כי בשנה האחרונה התקבלו למכון 1500 סטודנטים אשר מתוכם  כל סטודנט שלישי הוא בעל נתוני קבלה גבוהים במיוחד.
 
פרופ' יעקובוב, נשיא המכון הגיע לברך את המשתתפים ביום הפתוח לתחומי ההיי טק והניהול ב HIT
פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון הגיע לברך את המשתתפים ביום הפתוח לתחומי ההיי טק והניהול ב HIT
 
המכון הוא מוסד ייחודי בכך ש-90% מבוגריו משתלבים בתעשייה בתוך חצי שנה מסיום לימודיהם והקשרים הענפים של המכון עם מוסדות אקדמיים אחרים בארץ ובעולם כמו גם עם חברות עתירות ידע הופכים אותו לאבן שואבת עבור מעסיקים רבים המעוניינים  לגייס דווקא בוגריHIT.

במסגרת היום הפתוח הופיעו בפני המתעניינים מספר בוגרים אשר סיפר על חווית הלימודים שלהם במכון.

אמנון מסטוב בוגר מדעי המחשב ומתרגל בפקולטה למדעים: "אני גאה במכון ובמה שקיבלתי כאן. המקום הזה משקיע  מעל ומעבר בסטודנטים , דלתם של אנשי הסגל והמינהל תמיד פתוחה ותמיד נכונים לעזור".
 
משה אלישע סטודנט שנה ד' בפקולטה לניהול טכנולוגיה: "אני משתמש בהרבה כלים מעשיים שקיבלתי במכון והטמעתי אותם בחברה שבה אני עובד. החיבור עם התעשייה שהוא אחד מעמודי התווך של המכון גרם לכך שאחוז גדול מחבריי ללימודים עובדים כיום בחברות המובילות במשק ובתפקידי מפתח".
 
עמדת ייעוץ ורישום עבור המשתתפים ביום הפתוח לתחומי ההיי טק והניהול ב HIT
עמדת ייעוץ ורישום עבור המשתתפים ביום הפתוח לתחומי ההיי טק והניהול ב HIT
 
מוריאל גינדי סטודנט שנה ד' בפקולטה להנדסה: "חווית הלימודים שלי החל משנה א' הייתה של הכוונה ותמיכה מתמשכות: מרצים קשובים ותומכים, חיבור טוב םע התעשייה המאפשר לי לעשות את פרויקט הגמר שלי בבית חולים 'שיבא'".

עינת בנדה, סטודנטית לתואר שני בטל"מ, בוגרת תואר ראשון ב HIT  ועובדת כרכזת ומפתחת ארגונית: "היחס האישי לאורך כל שנות התואר הראשון שכלל גם חופשות לידה ולידות . הדלת הפתוחה של אנשי הסגל איננה רק ביטוי. היא אמיתית".