חדשות והודעות

טקס הוקרה למרצים מצטיינים במחקר, ביצירה ובהוראה 2017


טקס הענקת תעודות הוקרה למרצים בתחומי הוראה, במחקר, ביצירה ובתרומה לקהילה התקיים ב HIT  במעמד חבר הנאמנים, חברי הועד המנהל, הנהלת המכון, סגל אקדמי ומנהלי, בני משפחה ואורחים. את המרצים המצטיינים בחרה וועדה מיוחדת ששמה דגש  על משובי הסטודנטים. המרצים המצטיינים שנבחרו השנה נבחרו לא רק בזכות המצוינות האקדמית, אלא גם בזכות היחס האישי אותו הם מעניקים לסטודנטים ותחושת השליחות המלווה אותם בחינוך הדור.
 
פרופ' יעקובוב מעניק תעודה לגב' רותם ישראל
פרופ' אדוארד יעקובוב מעניק תעודת הצטיינות לגב' רותם ישראל. צילום:"סרט למזכרת"

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון פתח את האירוע המרגש  וציין כי טקס ההוקרה למרצים המצטיינים מצטרף לשלל אירועים וכנסים בינלאומיים מהשורה הראשונה שהתרחשו בחודש האחרון במכון. הוא בירך את המרצים המצטיינים והודה להם על עבודתם המסורה וציין את היותם חוד החנית של המכון, המוביל אותו להישגים מרשימים ומעוררי השראה.

פרופ' דוד שויחט סגן הנשיא לעניינים אקדמיים הביע את התפעלותו והתרגשותו לנוכח מספר כה רב של מרצים שקיבלו תעודות הצטיינות וציין כי רוב רובם של המרצים הנמצאים כאן הם גם חוקרים ושותפים בפרוייקטי מו"פ בארץ ובעולם ופעילות זו רק משביחה עוד יותר את ההוראה האקדמית.
 
פרופ' שויחט ופרופ' יעקובוב מעניקים תעודת הצטיינות לד
פרופ' דוד שויחט ופרופ' אדוארד יעקובוב מעניקים תעודת הצטיינות לד"ר מאיר ארבל. צילום:"סרט למזכרת"

 
בשם המרצים המצטיינים נשאה דברים ד"ר ליאורה ביגון מהמחלקה ללימודים כלליים שנתנה אינטרפרטציה מרתקת לציטוט של קונפוציוס שנכתב בהזמנה לטקס ההוקרה "הרצון לנצח, התשוקה להצליח, הדחף להגיע לפוטנציאל המלא שלך...אלו המפתחות שיפתחו את הדלת למצויינות אישית".
 
פרופ' אדוארד עקובוב מעניק תעודת הצטיינות לפרופ' יוסף בן-עזרא
פרופ' אדוארד יעקובוב מעניק תעודת הצטיינות לפרופ' יוסף בן עזרא. צילום:"סרט למזכרת"

את הטקס, שנערך ברחבת הדשא במכון ליוותה בנגינה רביעייה קאמרית ומזג האוויר אף הוא נטה חסד והיה נעים במיוחד.
 
 
 
פורסם: 18.5.17