חדשות והודעות

HIT נבחר ע"י המרכז הרפואי וולפסון להוביל את לימודי המכינה לאחיות

המחזור הראשון של סטודנטיות וסטודנטים במכינה ללימודי אחיות בשיתוף בית הספר לאחיות של המרכז הרפואי וולפסון, החל היום את לימודיו במכון.

 


הלימודים מתבצעים במסגרת בית הספר ללימודי תעודה של המכון, כהכנה לקראת לימודי תעודה לאחיות מוסמכות במרכז הרפואי וולפסון. 


במחזור הנוכחי משתתפים מעל 90 סטודנטים וסטודנטיות, כולם בני הקהילה האתיופית, אשר לומדים בשני מסלולים לבחירתם: מסלול של יום לימודים אחד בשבוע או מסלול של פעמיים בשבוע בשעות הערב, על מנת לאפשר גמישות מרבית בעבודה.

 

פרופ' יעקובוב

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון הטכנולוגי חולון HIT


פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT,אמר בדברי ברכתו כי המכון חרת על דגלו את קידום כל חלקי האוכלוסייה בישראל וכי המכון גאה בהיותו מוסד אקדמי בעל אחוז סטודנטים בני העדה האתיופית, מהגבוהים בישראל.


נשיא המכון פנה לסטודנטים החדשים ואמר כי הם יכולים לראות במכון בית וכי הוא שמח מאוד שבחרו לעבור את ההכשרה הזו אצלנו. "אנו שואפים לקבל עוד סטודנטים רבים מהקהילה האתיופית לכלל תוכניות הלימוד במכון ואנו מתחייבים ללוות אותם במהלך לימודיהם ולבנות עבורם מערכת שתספק להם תמיכה מרבית עד לסיום התואר ולקליטתם בתעשייה. אני משוכנע ששילוב הכוחות של המכון עם בית החולים וולפסון יאפשר בניית מסלול אשר יוביל אתכם לעבודה ולהתפתחות אישית מקצועית".

 

מר אוחנוב

ישראל אוחנוב, ראש בית הספר ללימודי תעודה HIT


ישראל אוחנוב, ראש בית הספר ללימודי תעודה HIT: "אנו גאים לפעול יחד עם המרכז הרפואי וולפסון בפרויקט כה חשוב ובעל משמעות חברתית, אשר תורם לשינוי פני החברה בישראל הן באספקט החברתי והן בפן התעסוקתי. 


ד"ר שרה נסים מנהלת בית הספר האקדמי לסיעוד בבית החולים וולפסון ציינה כי הפנייה ל HIT הינה מתבקשת וטבעית "אני שמחה לציין כי שיתוף הפעולה עם המכון הטכנולוגי הוא מתמשך וטבעי לאור קרבתנו בעיר חולון ולאור שיתופי הפעולה הנוספים שהמרכז הרפואי מקיים עם המכון הטכנולוגי".

 

פורסם: 6/12/20