חדשות והודעות

מפגש אוריינטציה למרצות ומרצים חדשים לקראת שנה"ל תש"פ

 

מפגש היכרות ואוריינטציה לכ-60 מרצות ומרצים חדשים אשר יצטרפו לסגל ההמכון בשנת הלימודים הקרובה, התקיים במכון.

 

מימין: גב' לימור סהר-ענבר, מנהלת ההערכה ושיפור איכות השירות, פרופ' דוד שויחט, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים,
פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון

צילום: גלית בודמן

 

בשנת הלימודים הקרובה יצטרפו לסגל ההמכון כ-60 מרצות ומרצים חדשים.
את יום האורינטציה למרצים החדשים אירח המרכז לקידום ההוראה, בראשותו של ד"ר רונן המר ובהנחייתה של לימור סהר-ענבר, מנהלת ההערכה ושיפור איכות השירות אשר ציינה את חשיבות המפגש אשר מסייע בהיכרות עם בעלי התפקידים במכון ומעניק כלים פדוגיים לאנשי בסגל החדשים.

 

גב' לימור סהר-ענבר, מנהלת ההערכה ושיפור איכות השירות

צילום: גלית בודמן

 

במפגש האוריינטציה שהתקיים לכבודם בירך פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT את הנוכחים וציין כי המכון חוגג השנה את שנת היובל להיווסדו ונחשב לאחד המוסדות המובילים באקדמיה. נשיא המכון ציין כי מספר הסטודנטים במכון עולה בהתמדה בכל הפקולטות וכי כל סטודנט שלישי המתקבל למכון הינו בעל נתוני קבלה גבוהים במיוחד.

 

עוד סקר פרופ' יעקובוב בפני הנוכחים את התוכניות העתידיות של פיתוח המכון, לרבות פתיחתן של שתי פקולטות חדשות למדעי הרפואה הדיגיטלית ול- Data Sciences. לאור העובדה שהמכון צועד לעבר הכרה כמוסד אוניברסיטאי בעתיד הקרוב, פנה נשיא המכון למרצים החדשים בבקשה להמשיך ולהקפיד על רמה אקדמית גבוהה ולחשוב כל העת על תרומתם המשמעותית לסטודנטים ולמכון כולו.

 

גב' תמר שמואלי, סמנכ"לית השיווק של המכון

צילום: גלית בודמן

 

סגן הנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' דוד שויחט בירך את המרצים החדשים ואמר אמר כי תפקיד המרצה אינו רק ללמד אלא גם להנחות ולתמוך בסטודנטים בעיקר בשנים הראשוונת ללימודים.

 

מנכ"ל המכון שמואל גולדברג אמר כי המערכת המנהלתית של המכון שמה דגש רב על מתן שירות ומענה איכותיים הן לסטודנטים והן לסגל המכון. הוא ציין כי הנהלת המכון משקיעה משאבים רבים הן בהיבט של נראות המכון והן בהיבט התשתיות. ה"מכון מעמיד לרשות הסגל והסטודטים מגוון רחב של יחידות מנהליות שתפקידן להקל עליכם להמקד בהוראה ובחינוך דור העתיד".

 

מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון

צילום: גלית בודמן

 

המרצים והמרצות החדשים קיבלו הדרכה על יחידות המכון השונות מפי ראשי היחידות וכן השתתפו בסדנה בהנחיית ד"ר רונן המר ראש המרכז לקידום ההוראה, אשר עסקה בין היתר נושאים כגון: כיצד לפתוח את השיעור הראשון בשנת הלימודים ועקרונות ההוראה האפקטיבית.
 

 

תמונות נוספות מהאירוע:

 

 

 

 

 

פורסם: 24/10/2019