חדשות והודעות

ברכת נשיא המכון לשנת הלימודים תשע"ג

פרופ' גדי גולן H.I.T מכון טכנולוגי חולון
 
בשם הסגל האקדמי והמנהלי של HIT מכון טכנולוגי חולון, ברצוני לברך אתכם ולאחל לכם שנת לימודים מהנה, פורייה ורבת הישגים. צפויה לכולנו שנה מרתקת ומלאת אתגרים לצד הנאה, הרחבת דעת וחדוות היצירה.
אנו מצויים כיום בעשור החמישי לקיומו של HIT מכון טכנולוגי חולון ונראה שהזמן עושה עימנו רק טוב !

התחלנו דרכנו כשלוחה של אוניברסיטת תל אביב בשנת 1969 וצמחנו אקדמית למוסד טכנולוגי מוביל בתחומי ההנדסה, המדעים, הניהול והעיצוב. השילוב המנצח של מיטב המרצים יחד עם מינהל קשוב ובעל תודעת שרות גבוהה, מצליחים להביאנו מדי שנה לשיאים הולכים ועולים. הלימודים במכון אינם פשוטים כלל ועיקר ונדרש מאמץ מתמיד על מנת לצלוח אותם - אך שכרו של מאמץ זה בצידו !
אנו כאן כדי לתת לכם את הכלים והמעטפת האקדמית לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

שנה זו עומדת בסימן היזמות האקדמית, הממקדת את המאמצים בהשבחת הערך של המכון. השבחת ערך זו נעשית באמצעות יצירה, מחקר, וחדשנות של חברי סגל המכון והסטודנטים. הפרויקטים של היזמות האקדמית מאפשרים לחברי הסגל ולסטודנטים לשתף פעולה עם התעשייה ולפתח מיזמי מחקר ויצירה משותפים. באמצעות היזמות האקדמית מקדם המכון הטכנולוגי, כמוסד אקדמי, פעולות של פיתוח טכנולוגי, פיתוח חברתי וחדשנות יישומית ותעשייתית.
פעילות מגוונת זו עונה על צרכי החברה הישראלית של 2012 והסביבה האקולוגית בה אנו חיים.

כחלק מפעילות היזמות האקדמית, אותה מובילה ד"ר ורד הולצמן, אני גאה לבשר על הישג משמעותי למכון - זכיה בהובלת פרויקט IRIS - פרויקט לקידום יחסים אקדמיים בינלאומיים במכללות אקדמיות בישראל. הפרויקט אושר למימון במסגרת האיחוד האירופי בתכנית TEMPUS בסכום של מעל מיליון אירו. בפרויקט שותפות מכללות מובילות לצד התאחדות הסטודנטים הארצית, משרד החוץ, אגף קשתו"ם וור"מ (ועד ראשי המכללות) ואוניברסיטת תל אביב. מטרת הפרויקט היא לקדם מדיניות, פעילויות, מיומנויות ותרבות בינלאומיים, בינתרבותיים וגלובאליים במכללות אקדמיות ציבוריות במדינת ישראל.

במהלך הפרויקט יתקיימו במכון מגוון פעילויות לקידום הפן הבינלאומי כגון: חילופי סגל, חילופי סטודנטים, פיתוח תכניות לימוד משותפות, ביצוע מחקרים משותפים, הקמת משרד לקשרים בינלאומיים (IRO – International Relations Office) ועוד.

ברצוני לאחל לכולכם שנה פורייה וממצה.

בברכה,
פרופ' גדי גולן - נשיא